پرداخت ۳۷ میلیارد به طلبکاران صندوق کثیرالشاکی

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بخشی دیگر از اموال سپرده گذاران صندوق مساله‌دار بهمئی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۳ 01 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی ملک حسینی در گفتگو با خبرنگار فارس در بهمئی در خصوص روند رسیدگی قضایی به پرونده صندوق سپرده گذاری حاشیه‌ساز و کثیر الشاکی بهمئی اظهار کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت زیاد پرونده و دغدغه سپرده گذاران این صندوق، دادستانی مرکز استان اقدامات مختلفی انجام داده که در تسریع رسیدگی به پرونده و نیز دقت در اطلاعات و رعایت عدالت بسیار موثر و مفید بوده است.
ملک حسینی افزود: در این مرحله وجوه حاصل از فروش پنج دستگاه خودروی خارجی که سه مرحله مزایده برگزار و در نهایت با تجمیع وجوه حاصل از فروش و تنظیم با دقت لیست نهایی پرداختی، نهایتا ظرف ۷۲ ساعت آتی وجوه حاصله جمعا به مبلغ ۳۷ میلیارد تومان به حساب بانکی مالباختگان واریز خواهد شد.
وی بیان داشت: فرآیند رسیدگی قضایی به پرونده همچنان ادامه دارد و متهم تحت قرار بازداشت در زندان مرکزی یاسوج به سر می‌برد و تلاش‌ها جهت تبدیل به نقدینگی سهام توقیفی نیز پس از چندین مرحله مزایده برگزار شده و به علت عدم حضور خریدار همچنان ادامه دارد.
وی گفت: امیدوارم که با همکاری سازمان بورس و صندوق تسویه وجوه بتوانیم نتایج خوب و مفیدی کسب کنیم و سریعا به اطلاع عموم مردم و سپرده گذاران رسانده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار