در اجلاسیه ۵۱ شهید جهادگر مطرح شد

تضمین موفقیت کشاورزی با فرهنگ غنی « همه با هم» / تمجید معتمدی از وفاق ملی دولت

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خط و مشی درست دولت چهاردهم در ایجاد وفاق ملی گفت: راه تضمینی موفقیت بخش کشاورزی این استان از مسیر و فرهنگ غنی «همه با هم» می‌گذرد که معمار کبیر انقلاب آن را به عنوان شعار محوری جهاد سازندگی انتخاب کردند.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ 31 August 2024

به گزارش تابناک  کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی معتمدی‌پور در اجلاسیه ۵۱ شهید جهادگر  که با حضور دو تن از مجمع نمایندگان این استان، معاون سپاه فتح، معاون سیاسی استاندار، فرماندهان ارشد دفاع مقدس و حضور باشکوه مردم برگزار شد، اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمترین کاری است که امروز در سنگر جدید جنگ با دشمن از دست ما بر می‌آید و اگر این ارزش‌های عمیق و انسانی را به نسل جدید منتقل نکنیم، خیانت کرده‌ایم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون سه یادواره شهرستانی مهم شهدای جهادگر را در سه منطقه استان برگزار کردیم، افزود: امروز در این اجلاسیه استانی، یاد ۵۱ شهید والامقام جهاد کشاورزی این استان ماندگار می‌شود.

معتمدی‌پور گفت: جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ۵۱ شهید گلگون کفن، ۱۸ آزاده، بیش از ۷۰۰ جانباز و بیش از پنج هزار اعزام به جبهه‌های جنگ تحمیلی داشته و از این حیث پیشانی و نماد تفکر جهادی و روحیه شهادت‌طلبی و همچنین برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: شهدا به این یادواره‌ها نیازی ندارند و این ما هستیم که به شفاعت شهدا و راه و‌ مکتب آنها نیاز داریم بنابراین جهاد کشاورزی در کنار مزرعه و تولید، به مسائل فرهنگی و اعتقادی توجه خوبی داشته و هیچ‌گاه از روحیه حاکم بر دوران جهاد سازندگی دور نشدیم.
تضمین موفقیت کشاورزی با فرهنگ غنی « همه با هم» / تمجید معتمدی از وفاق ملی دولت
رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌های خود ، سازندگی و کشاورزی را دو بال پرواز این سازمان دانست و تاکید کرد: از دوران سازندگی تا کشاورزی سال‌های سال گذشته و شاید خیلی چیزها عوض شده اما آنچه تغییری نکرده رسالت خطیر این سازمان در خدمت به مردم و کشاورزان بوده است.

وی با مهم برشمردن امنیت غذایی گفت: اگر روزی در دوران جنگ نحمیلی باید سنگر می‌ساختیم یا خط‌شکن می‌شدیم تا رزمندگان اسلام پیشروی کنند، امروز باید غذای جامعه را تامین کنیم و مجاهدت بدنه کشاورزی استان چه بخش دولتی و چه بخش خصوصی کمتر از مجاهدت‌های دوران جنگ و دفاع مقدس نیست.
تضمین موفقیت کشاورزی با فرهنگ غنی « همه با هم» / تمجید معتمدی از وفاق ملی دولت
معتمدی‌پور تصریح کرد: وفاق ملی که دولت خدمت گذار چهاردهم به درستی به عنوان یک خط و مشی برگزیده در حال حاضر یکی از بهترین نسخه‌های کارگشا برای بخش کشاورزی است و امروز در این جمع باشکوه که همه مسئولان ارشد استان هستند و هم نمایندگان مجلس و رزمندگان و فرماندهان سپاه و بسیج، به عنوان یک خادم در بخش کشاورزی عاجزانه می‌خواهم که دست در دست هم دهیم و با یک همدلی و همکاری و روحیه جهادی، کشاورزی استان را با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر به جلو ببریم تا نقش بیشتری در سفره مردم و اقتصاد استان ایفا کند.

وی گفت: این وفاق ملی دقیقا همان چیزی است که معمار انقلاب در روزی که دستور تاسیس جهاد را داد شعار «همه با هم» را برای آن انتخاب کرد و امروز بیش از هر زمانی واقفیم که اگر همه با هم باشیم، موفقیت‌های بیشماری کسب می‌کنیم که دشمنان این مرز و بوم را مایوس خواهد کرد.
تضمین موفقیت کشاورزی با فرهنگ غنی « همه با هم» / تمجید معتمدی از وفاق ملی دولت
رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برنامه‌های علمی و جدی در کشاورزی استان طرح‌ریزی شد که بخشی از آنها به ثمر رسیده و دستیابی به افق پیش‌بینی شده با حمایت و مشارکت همه ارکان، دولتی، لشکری، آحاد مردم و خود تولیدکنندگان و کشاورزان ممکن است.

 این اجلاسیه با حضور معنادار مردم و استقبال بسیار خوبی مواجه شده به طوری‌که حتی در راهروهای سالن بزرگ حکیم جرجانی و محوطه بیرونی نیز مملو از جمعیت بود.

در پایان این اجلاسیه از چهار کتاب خاطرات فرماندهان جهادگر رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار