سرپرست هیئت فوتبال :

منتظر فصل تازه ای در فوتبال استان باشید

سرپرست و دبیر هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن حضور در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، لنده، چرام و دنا با روسای هیات فوتبال این شهرستان ها، پیشکسوتان، جامعه داوری و باشگاه داران دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵ 31 August 2024

 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حمید کرمی به همراه شهرام رضایی سرپرست دبیری هیات فوتبال و صفر نصیرزاده پیشکسوت با حضور در شهرستان‌های کهگیلویه ، گچساران ، لنده ، چرام و دنا با روسای هیات فوتبال این شهرستان ها ، پیشکسوتان ، جامعه داوری و باشگاه داران دیدار و گفتگو کرد.
 کرمی در این جلسات ضمن تشکر از مدیران هیات فوتبال این شهرستان‌ها از تلاش‌های به عمل آمده تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت : روسای هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها و حوزه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و نیز تیم دار‌ها ، زحمتکش و بی ادعا هستند که برای توسعه و پیشرفت فوتبال استان، تلاش می‌کنند و بنده به سهم خود از همه آنها تقدیر می کنم.
کرمی در این دیدار‌ها ضمن گوش دادن به درد دل اهالی فوتبال استان ، قول داد که فصل تازه‌ای در این ورزش در کهگیلویه و بویراحمد ، شروع خواهد شد.

سرپرست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بی شک استان کهگیلویه و بویراحمد در میان ۵ استان اول داوری فوتبال کشور قرار دارد و به همه داوران خودمان چه آنها که اکنون پیشکسوت هستند و چه آنهایی که اکنون افتخار حضور در میادین فوتبال را دارند می‌بالیم و قدردان زحمات آنها هستیم.

کرمی با اشاره به اینکه داوران حق خود را از فوتبال نگرفته‌اند گفت: در همه سال‌های اخیر سخت‌ترین کار فوتبال مربوط به داوران بوده و بیش از همه در مظان اتهام قرار داشته‌اند و کمتر از همه نیز دریافتی داشته لذا می‌توان گفت بار اصلی فوتبال کشور بر دوش داوران است.

این مسئول افزود: خوشبختانه عرصه داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در کشور نیازی به معرفی و توصیف ندارد داوران ما در سطح اول فوتبال کشور شناخته شده‌اند امیدواریم که روند صعودی و رو به رشد فرزندان استان در عرصه داوری را شاهد باشیم و ما در هیئت فوتبال استان به دنبال توسعه و تعالی داوری فوتبال هستیم و در دوره جدید بهای بیشتری به داوران خواهیم داد و سعی می‌کنیم تا حد امکان مشکلات آنها را برطرف کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار