بهسازی و شاداب سازی ۶۰۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح «شهید عجمیان ۲» در ۶۰۰ کلاس درس مدارس استان در تابستان سال جاری با هدف بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس برای دانش‌آموزان اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱ 31 August 2024
بهسازی و شاداب سازی ۶۰۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد

طرح شهید عجمیان ۲ یکی از طرح های بسیار خوبی بود که امسال در مدارس مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد توانست بسیاری مشکلات فضای فیزیکی را مرتفع کند .

از نکات مهم اجرای این طرح در کهگیلویه و بویراحمد ، حضور نیروهای جهادی چندین استان کشور بود که باعث انجام اقدامات بهسازی و شاداب سازی حدود ۶۰۰ مدرسه شد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید رضا حسینی نیک مدیر کل نوسازی استان در خصوص جزئیات اجرای این طرح گفت : طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی کلاس‌های درس در مدارس کم برخوردار و محروم در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی، آسفالت مدارس، اصلاح سیستم‌های گرمایشی، ایزوبام مدارس و استفاده بهینه از امکانات موجود انجام شد.

وی بیان کرد: این طرح با اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال با همکاری سپاه پاسداران و بسیج دانش آموزی در مناطق مختلف استان اجرا شد.

حسینی نیک اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی با بیش از یکهزار نفر نیروی جهادی از استان‌های مختلف کشور در این طرح شرکت کردند.

وی تصریح کرد: رفع مشکل برق مدارس، خرید و نصب تانکر اب، کولر ابی، موتور کولر و پمپ و.. از دیگر اقدامات اداره کل نوسازی مدارس در طرح شهید عجمیان می‌باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دومین مرحله از اجرای طرح شهید عجمیان است که در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می‌شود.

وی اظهار کرد: با اجرای طرح شهید عجمیان بیشتر مدارس استان که نیاز به نقاشی و رنگ آمیزی داشتند توسط گروه‌های جهادی شاداب سازی شد و مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح از مهمترین اهداف آن است.

حسینی نیک ابراز کرد: در ۲ سال گذشته ۴۹۳ کلاس درس در مناطق مختلف استان با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد ریال تعمیر شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار