معاون ستاد اقامه نماز کشور:

مشارکت‌های مردمی در ترویج فریضه نماز به کار گرفته شود

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور گفت: مشارکت‌های مردمی و داوطلبانه در ترویج نماز به کار گرفته شود که موجب خلق جلوه‌های بی‌نظیری در جهت ارتقای وضعیت این فریضه در جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹ 31 August 2024

به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایرنا، منصور سرگزی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان، افزود: در برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی زنجان در سال گذشته شاهد نقش آفرینی موثر و مهم دانشگاهیان و مدارس و گروه‌های مردمی در این رویداد بودیم.

وی ادامه داد: مدارس و دانشگاه‌ها در حوزه ترویج نماز مورد تاکید هستند و امید می‌رود تمامی حوزه‌های فرهنگی، ماموریت و وظایف خود را نسبت به تقویت و رونق نماز در بین نسل نو دنبال کنند.

سرگزی افزود: برای ترویج اقامه نماز در بین نسل نوجوان و جوان باید از مدارس شروع کنیم و با تشریح و تبیین فلسفه نماز برای دانش آموزان عشق و علاقه آنها را به این فریضه دینی افزایش دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه نماز معیار همه امور و کار‌های دیگر است، گفت: هرچقدر در مسیر ترویج نماز کار کنیم، مابقی کار‌ها نیز تابعی از آن است.

حجت الاسلام علی خاتمی اظهار داشت: اقامه نماز جماعت در ادارات از چند سال گذشته رونق خوبی داشته است و این رویکرد و جهت گیری در استان باید ادامه دار باشد.

در این مراسم، حجت الاسلام محمود محمدی به عنوان مدیر جدید ستاد اقامه نماز استان زنجان معرفی و از خدمات حجت الاسلام علی یوسفی در دوران تصدی این مسوولیت، قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار