رئیس بازرسی کل فراجا:

افزایش ۴۰ درصدی رضایت مردمی از عملکرد پلیس در کنگره اربعین

رئیس بازرسی کل فراجا بابیان اینکه برای تأمین نظم وامنیت در موج بازگشت زائران اربعین حسینی کلیه تمهیدات لازم توسط پلیس اندیشده شده است گفت: انتظامی استان ایلام با حضور فعال و ایثارگرانه خود در اجرای مأموریت اربعین نقش مهمی را ایفا کرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵ 25 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار مهدی معصوم‌بیگی در این خصوص اظهار کرد:  همواره برخورد مناسب و رعایت احترام به زائران اربعین از اولویت پلیس است و آمادگی انتظامی و ترافیکی هر چه بیشتر پلیس موج بازگشت زائران برابر تدابیر ابلاغی در حال انجام است .

وی افزود: با درایت و حضور میدانی و فعال فرمانده انتظامی استان ایلام اقدامات قابل تحسین در اربعین امسال صورت گرفت که ضمن پیگیری مستمراقدامات ماموریت اربعین، کارکنان انتظامی استان نیز با نظم و انضباط خاصی در ماموریت اربعین حاضر شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی رضایتمندی زائران اربعین از امنیت ایجاد شده توسط پلیس را سند افتخاری برای این مجموعه دانست و تصریح کرد: خوشبختانه پلیس در این راستا توانسته شرایط خوبی را ایجاد و رضایت عموم مردم و زوار را کسب کند.

رئیس بازرسی کل فراجا با توجه به اینکه در حال حاضر تردد در مرز مهران به صورت روان درجریان است و ورود و خروج زائران با سهولت انجام می گیرد ادامه داد : با پیش‌بینی‌های افزایش آمار ترددها در روزهای آتی، زائران سفر خود را مدیریت کنند تا  ضمن خدمات رسانی بهتر، با کمال آرامش سفر اربعین را به پایان برسانند.

سردار معصوم‌بیگی ضمن تقدیر از اقدامات خوب مجموعه انتظامی استان ایلام گفت: بحمدالله مجموعه گزارش‌های نظارتی حاکی از این است که تا به امروز ماموریت بزرگ اربعین حسینی به نحو مطلوب صورت گرفته بطوری که با کاهش ۸۰ درصدی انتقادات و افزایش ۴۰ درصدی رضایتمندی زائران در تماس با سامانه ۱۹۷  بوده است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار