سانحه تصادف در محور ایلام - سرابله 8کشته و زخمی بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تجاوز به چپ راننده سواری برلیانس در محور شهر شباب به روستای «باغله» محور سرابله - ایلام سه کشته و پنج نفر زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ 19 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی بیان کرد: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف بین سه دستگاه سواری برلیانس، سواری پراید و سواری ساینا در محور شباب به باغله محدوده روستای« گلمه» کیلومتر پنج محور سرابله - ایلام بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت : در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده سواری برلیانس به علت تجاوز به چپ با سواری پراید برخورد کرده و پس از آن سواری ساینا به دلیل عدم رعایت فاصله طولی با سواری برلیانس برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام  ادامه داد : در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد که در اثر این حادثه سه نفر کشته و پنج نفر زخمی شده که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی مطرح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف بی مبالاتی سواری برلیانس به علت تجاوز به چپ نسبت به سواری پراید و بی احتیاطی از جانب سواری ساینا و عدم رعایت فاصله طولی نسبت به قسمت عقب سواری برلیانس تشخیص داده شده است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار