وزیر کشور ؛

توسعه و تکمیل طرح های اولویت دار اربعین در استان ایلام و مرز مهران پیگیری می شود

وزیر کشور گفت : توسعه و تکمیل طرح های اولویت دار اربعین در استان ایلام و مرز مهران پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ 23 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار مومنی بیان داشت : این طرح ها و پروژه ها پیگیری و به دولت و وزارت کشور ارائه شود که در راستای ارائه خدمات بیشتر به زوار گام های بهتری برداشته شود.

وی افزود : باید به گونه ای برنامه ریزی شود که مشکلاتی که امسال در زمینه تردد زوار وجود داشته است برای سال آینده برطرف شود و جمع بندی لازم از این نقاط قوت و ضعف صورت گیرد.

سردار مومنی ادامه داد : دولت چهاردهم مصمم است تا حد امکان به مجموعه اربعین به خصوص مرز مهران توجه لازم را داشته باشد تا حد امکان پیاده‌روی زائران تا مرز کمتر شود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شود که سایه بان های موقت به سایه بان های دائمی تبدیل شود، افزود: تلاش شود پیاده روی زوار به نقطه صفر مرزی با توجه به گرمای هوا به حداقل برسد.

سردار مومنی یاد آور شد : اربعین بین مسئولان ۲ کشور نیز پیوند خوبی ایجاد کرده و باید تلاش شود که مشکلات تردد زوار در نقطه صفر مرزی و انتقال آنان به شهرهای زیارتی کشور عراق نیز مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد : دستگاه های اجرایی تعهداتی برای تامین اتوبوس در مرز مهران و جابجایی زوار به استان های مختلف کشور داشتند که پیگیری های لازم در این خصوص باید انجام و محقق شود./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار