استاندار ایلام؛

زیرساخت‌های اربعین در استان طی سه اخیر متحول شده است

استاندار ایلام گفت : زیرساخت‌های اربعین ایلام طی سه اخیر متحول شده است به‌طوری‌که پارکینگ اربعین به وسعت ۴۶ هکتار ایجاد و در این پارکینگ، ظرفیت پارک بیش از ۱۰۰ هزار خودرو مهیا شده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ 24 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : در این مکان، چندین مجموعه سرویس بهداشتی، فروشگاه و چندین موکب برای توزیع بسته‌های غذای گرم و بطری آب معدنی خنک راه‌اندازی شده است.

وی افزود : این مجموعه مجهز به پایش تصویری است و امسال هزینه پارکینگ هر خودرو به‌صورت هوشمند دریافت می‌شود.

استاندار ایلام ادامه داد : در حال حاضر سه دستگاه یخ‌ساز خریداری شده است و در حوزه تامین آب و یخ و توزیع یخ مشکل خاصی نداریم.

وی تاکید کرد : ۵۷ پروژه با اعتبار سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور برای ساخت سرویس های بهداشتی، مجتمع‌های فرهنگی و سایبان‌ها در دست اقدام است.

بهرام نیا یاد آور شد : امسال ۱۲ هزار متربع موزاییک در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران ایجاد، ۱۰ کیلومتر مه‌پاش نصب و راه ‌پدافندی اربعین در آستانه بهره‌برداری است.

وی  در خصوص تونل کبیرکوه، گفت: فقط برای تونل کبیرکوه که به‌صورت موقت زیر بار ترافیک رفت ظرف 2 سال 21 هزار و 600 میلیارد ریال هزینه شد که با تزریق اعتبار امیدوارم مشکل روشنایی کامل و نیز سیستم تهویه آن برطرف شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار