دستگیری توزیع کننده مواد مخدر شیشه در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر و کشف ۴۴ کیلو گرم مخدر شیشه در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶ 15 August 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایرنا، سرهنگ کیانوش نورمحمدی روز پنجشنبه با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت فردی در امر توزیع مواد مخدر از نوع شیشه در شهرک طلائیه شهرستان ملارد، مراتب در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ نورمحمدی افزود: با پشتیبانی عملیاتی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و شهرستان ملارد و شناسائی محل فعالیت توزیع کننده مواد افیونی با هماهنگی قضائی، در عملیاتی متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از منزل متهم، ۴۴ کیلوگرم شیشه و تعدادی مهر جعلی کشف و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آنها برخورد می کند و از شهروندان می خواهیم، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار