دستگیری ۳۲ سوداگر مرگ در پی اجرای طرح آرامش در مازندران

کد خبر: ۱۱۸۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹ 14 August 2024
دستگیری ۳۲ سوداگر مرگ در پی اجرای طرح آرامش در مازندران

 

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ،  فرمانده انتظامی استان مازندران، از کشف ۳۸۲ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری ۳۲ سوداگر مرگ در پی اجرای طرح آرامش ۳ در استان خبرداد.

 سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر گفت :

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای برخورد با سوداگران مرگ و جمع‌آوری معتادان متجاهر، اجرای طرح آرامش ۳ را با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن جرم‌خیز و آلوده به مواد مخدر در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه‌روزی و هماهنگی با مراجع قضایی ۳۲ قاچاقچی حرفه‌ای و ۲۷۵ خرده‌فروش موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف ۳۸۲ کیلوگرم انواع موادصنعتی و سنتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده است، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران ۴۲۵ معتاد متجاهر و ۸۶۶ معتاد را دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل دادند.

 مفخمی، اعتیاد به مواد‌مخدر را یکی از آسیب‌های جدی و مولد آسیب‌های اجتماعی مثل طلاق، بیکاری، فرار از منزل، ولگردی، ارتکاب به جرائمی مثل نزاع و درگیری، قتل، سرقت و کارتن‌خوابی دانست و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت سوداگران در عرصه تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ویا با حضور در مقر‌های انتظامی به همکارن‌مان اطلاع دهند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار