فرمانده نیروی انتظامی مازندران: اطلاع‌رسانی از قلم و قاب دوربین خبرنگاران باشد اثربخش‌تر است

کد خبر: ۱۱۷۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۷ 11 August 2024
فرمانده نیروی انتظامی مازندران: اطلاع‌رسانی از قلم و قاب دوربین خبرنگاران باشد اثربخش‌تر است
 
به گزارش تابناک مازندران ، سردارحسن مفخمی شهرستانی در نشست با خبرنگاران که به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار یاد ضمن تبریک این روز یاد و خاطره همه شهدای عرصه رسانه را گرامی داشت و گفت:
 به فرموده مقام معظم رهبری «بدون خبرنگاران لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود»؛ خبرنگاران در حوزه جهاد تبیین نقش مهمی دارند.
 
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و رسانه دو بال پرواز هستند، بر اهمیت روایت اول تاکید کرد و افزود: اطلاع‌رسانی از قلم و قاب دوربین خبرنگاران باشد اثربخش‌تر است.
 
فرمانده انتظامی مازندران به گزارش عملکرد 4 ماهه پلیس مازندران اشاره کرد و گفت: تاکنون 923 هزار و 236 نفر با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفتند.
 
وی شمار وقوع سرقت استان طی این مدت را 19 هزار و 773 مورد اعلام کرد و گفت: 7 هزار و 750 نفر سارق در همین مدت دستگیر شدند که این میزان نسبت به مشابه سال قبل 47 درصد افزایش یافت.
 
سردار مفخمی شهرستانی از دستگیری 124 کلاهبردار شاخص در استان مازندران خبر داد و افزود: همچنین  75 مورد پرونده در این حوزه کشف شد.
 
وی به موضوع جعل پرداخت و گفت: در همین مدت 224 جاعل شناسایی و دستگیر و 79 درصد پرونده نیز کشف شد.
 
فرمانده انتظامی مازندران به 28 مورد وقوع قتل در استان مازندران طی همین مدت اشاره کرد و ادامه داد: 96و‌نیم‌ درصد از قتل‌ها در طول سال کشف شد.
 
سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به حوزه خدمات پلیس راهور گفت: طی این مدت در  32 درصد کاهش متوفیان درون شهری و 2 درصد افزایش مجروحان را داشتیم. 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار