علی نجفی فرمانده سپاه ناحیه نکا در جمع خبرنگار ؛

اجر زحمت‌ها، مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی شما، با سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) باشد 

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: بزرگترین پیام‌رسان کربلا، امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) بودند که حضرت زینب (س) یزیدیان زمان را رسوا کرد و اگر جانفشانی‌ها و افشاگری‌های او نبود، امروز واقعه‌ی کربلا به فراموشی سپرده می‌شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ 14 August 2024

اجر زحمت‌ها، مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی شما، با سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) باشد 

 
به گزارش تابناک مازندران، علی نجفی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: از زحمت‌های شما در طول سال و در حوزه‌های مختلف اعم از؛ پوشش خبری برنامه‌ها، مراسمات و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور، استان و شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
وی با بیان اینکه، روز هفدهم مرداد ماه که مصادف با شهادت شهید صارمی و ۸ تن از همراهان ایشان در افغانستان است، روز خبرنگار نامیده شد، گفت: ما وظیفه داریم با گرامیداشت این ایام از این قشر فرهیخته و مجاهدی که تلاش شبانه‌روزی می‌کنند، به اندازه وسع و توان خود تقدیر و تشکر کنیم.
 
فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: با توجه به اینکه در ماه صفر قرار داریم، اجر زحمت‌ها، مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی شما، با سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) باشد و امیدوارم خدای تعالی این پاداش را در دفتر اعمال شما ثبت و درج نماید. 
 
نجفی ابراز کرد: بزرگترین پیام‌رسان کربلا، امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) بودند که حضرت زینب (س) یزیدیان زمان را رسوا کرد و اگر جانفشانی‌ها و افشاگری‌های او نبود، امروز واقعه‌ی کربلا به فراموشی سپرده می‌شد.
 
وی تصریح کرد: حضرت زینب(س) در خطبه‌ی خود، یزیدیان را رسوا کرد و پس از آن، روایت‌ها سینه به سینه نقل شد و امروز شور و هیجان حسینی و عاشورایی را در مردم می‌بینیم که مدیون حضرت زینب (س) هستیم.
 
فرمانده ناحیه سپاه نکا با اشاره به اینکه، پیامبر (ص) فرمود: «بواسطه‌ی شهادت امام حسین (ع) حرارتی در دل مومنین ایجاد می‌شود که تا ابد خاموش و سرد نخواهد شد»، گفت: همانطور که می‌بینیم، با اینکه، چندین سال از واقعه‌ی کربلا می‌گذرد، روز به روز برنامه‌های تاسوعا و عاشورا و ایام اربعین پرشورتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.
 
نجفی در پایان گفت: امیدوارم شما خبرنگاران با تلاش و مجاهدت‌های شبانه‌روزی خود در مسیری که بسیار خطیر و بزرگ است موفق باشید و رسالت خود را به نحو شایسته‌ای به انجام برسانید.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار