خط و نشان های استاندار مازندران برای خبازان استان

استاندار محترم مازندران در نشستی، خبازان مازندران را تهدید کرده که اگر نان باکیفیت در اختیار مردم قرار ندهند نان با کیفیت از تهران وارد مازندران نموده و فرماندار محترم بابل نیز در مصاحبه ای اذعان داشته اگر از ۸۰۰ نانوایی موجود در سطح شهرستان ۳۰۰ نانوایی را تعطیل نمایند هیچ خللی در تامین نان شهرستان به وجود نخواهد آمد.
کد خبر: ۱۱۸۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۹ 14 August 2024

خط و نشان های  استاندار مازندران به خبازان استان

 

به گزارش تابناک مازندران ، این روزها استاندار محترم مازندران در نشستی، خبازان مازندران را تهدید کرده که اگر نان باکیفیت در اختیار مردم قرار ندهند نان با کیفیت از تهران وارد مازندران نموده و فرماندار محترم بابل نیز در مصاحبه ای اذعان داشته اگر از ۸۰۰ نانوایی موجود در سطح شهرستان ۳۰۰ نانوایی را تعطیل نمایند هیچ خللی در تامین نان شهرستان به وجود نخواهد آمد. 
 
 البته راقم این سطور تخلف برخی از نانوایان در سطح شهرستان را هیچگاه منکر نبوده و این متخلفین نه تنها در میان افراد این صنف بلکه در همه اصناف، اقشار، نهادها، ارگانها و ادارات وجود داشته که همگان نمونه های فراوانی از این دست سراغ داشته و جای توضیح بیشتر نیست.
 
 در خصوص کیفیت نان باید بگوییم آیا استاندار محترم مازندران از کیفیت آردی که در اختیار نانوایان قرار می دهند مطلع هستند؟ و همچنین جناب ایشان با واژه ی آرد سست و یا آرد جیر آشنا می باشند؟ جناب استاندار! آردی که شما در اختیار نانوایان لااقل شهرستان بابل قرار می دهید به قدری بی کیفیت هست که ظرف چند ساعت بعد از پخت باید مصرف شود و گرنه انسان که جای خود دارد حتی مرغ و خروس هم از خوردن آن سر باز می زنند. آقای استاندار! ادعای وارد کردن نان از تهران به مازندران نمودید براستی جنابعالی آردی که در اختیار نانوایان تهران قرار می گیرد با آردی که در اختیار نانوایان مازندران قرار می دهید را با هم قیاس می کنید؟! آیا حقیقتا از تفاوت کیفیت آب تهران با آب مازندران بی اطلاعید؟! بیایید تا به اتفاق یکدیگر چند کیسه از آردی که شما در اختیار نانوایان مازندرانی قرار می دهید را همراه با یک مخزن آب شرب که در اختیار مردم مازندران قرار می گیرد به تهران برده و در اختیار هر نانوای تهرانی که شما می پسندید قرار داده تا ببینیم که آن نانوای تهرانی می تواند با این آرد و آب مازندران، نان پخت نماید؟ کاش می شد تنها برای مدت یک هفته هم که شده به وعده ای که داده اید عمل نموده و از تهران نان باکیفیت وارد مازندران می کردید تا خود را در معرض محک مردم مازندران در خصوص ادعایی که نمودید قرار داده و هم خود و هم مردم مازندران به وضوح دریابند که میان حرف تا عمل فرسنگها فاصله است.
 
 و اما سخنی کوتاه با فرماندار محترم بابل: جناب آقای مهندس پیرفلک فرماندار محترم بابل هیچ می دانید در مدت چند ماهی که جنابعالی به عنوان فرماندار بابل مشغول خدمت شده اید نانوایان بابل با چه پیگیری ها و مشقتی سهمیه ی آرد ماهانه ی خود را وصول می کنند؟ آیا در جریان قرار دارید که از ابتدای سال جاری تا کنون صف نانوایی ها به چه اندازه طویل و طولانی شده است؟ حال اینکه ادعا نموده اگر از ۸۰۰ نانوایی شهرستان بابل ۳۰۰ نانوایی ابطال جواز شوند هیچ خللی در تامین نان مردم شهرستان وارد نمی شود حقیقتا جای بسی تامل است!
 
 در پایان راقم این سطور به عنوان یک فعال رسانه مجازی در سطح شهرستان و همچنین پژوهشگر تاریخ مازندران که ۳۶ سال از عمر ۴۴ ساله ی خود را صرف شغل نانوایی نموده و هم اکنون نیز در این حرفه مشغول به فعالیت می باشم ضمن آنکه آمادگی خود جهت مناظره با شما دو عزیز بزرگوار در خصوص موضوع نان را اعلام می دارم شما دو مسئول عالی دولت در استان و شهرستان را دعوت نموده تا نشستی با نانوایان محترم شهرستان بابل در یکی از سالن های همایش شهرستان با حضور خبرنگاران  برگزار نموده تا همگان مشاهده نمایند در مواجهه با قشر زحمت کش نانوا که اکثر آنها از افراد بی سواد یا کم سواد جامعه هستند از پس پرسش های آنان بر می آیید یا خیر؟. و من الله التوفیق 
 
حامد ابراهیم زاده بازگیر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار