دیدار مدیر کل کمیته امداد مازندران با مدیر کل بیمه سلامت استان

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: برای ۱۶۳۴ مددجوی بیمه شده روستایی و عشایری حق‌بیمه پرداخت می‌شود و سال گذشته ۱۹۲ مددجو از طریق بیمه تامین اجتماعی بازنشسته شده و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.
کد خبر: ۱۱۸۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷ 13 August 2024

دیدار مدیر کل کمیته امداد مازندران با مدیر کل بیمه سلامت استان

 
به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی مدیر کل و معاونین حمایت و مشارکت کمیته امداد مازندران با حسین جلاهی مدیر کل بیمه سلامت مازندران دیدار کردند.
 
در این دیدار میثم معافی بیان داشت: در جعبه آینه (ویترین) کمیته امداد، خدمات بیمه‌ای و درمانی بویژه سلامت روان درخشش دارد.
 
وی توانمندی از نگاه امداد را دارای ۴ آیتم بیان کرد و گفت: نخست، معرفی به کاریابی‌ها و در مرحله بعد بیمه‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار زیر ۵۵ سال و مجریان طرح اشتغال، سپس تامین جهیزیه و ازدواج بانوان و مهم‌ترین آیتم در حوزه توانمند سازی امداد پرداخت تسهیلات اشتغال است.
 
مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان داشت: در حوزه توانمندسازی سال گذشته ۳هزار و ۹۱۵ نفر سرپرست خانوار به توانمندی رسیدند و تا پایان سال‌جاری نیز ۳۷۰۰ نفر به توانمندی خواهند رسید.
 
معافی به پرداخت بیمه تامین اجتماعی برای ۲۸۴۸ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال اشاره کرد و گفت: برای ۱۶۳۴ مددجوی بیمه شده روستایی و عشایری حق‌بیمه پرداخت می‌شود و سال گذشته ۱۹۲ مددجو از طریق بیمه تامین اجتماعی بازنشسته شده و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.
 
وی با بیان اینکه، هم‌اکنون ۷۸۵۴۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مازندران هستند و از این تعداد ۷۶۲۲۹ خانوار کمک‌معیشت دریافت می‌کنند گفت: کمک معیشت خانوارهای یک نفره ۱ میلیون تومان، ۲ نفره ۱میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.
 
در این دیدار حسین جلاهی مدیر کل بیمه سلامت مازندران نیز با تشکر از خدمات کمیته امداد بیان داشت: سازمان‌های بیمه‌گر با توجه به بند (چ) ماده ۷۳ بخش بیمه سلامت موظف‌اند حداقل ۵ درصد از اعتبارات در اختیار را صرف مسائل مربوط به ارتقاء اصول پیشگیری سلامتی کنند.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار