مساعدت ۵۶۲میلیون تومانی خدمات درمانی و بیمه‌ای به مددجویان کمیته امداد چالوس

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: در این شهرستان پوشش‌های تامین اجتماعی در قالب پرداخت هزینه‌های درمانی، خرید تجهیزات و بیمه بازنشستگی برای ۱۸۳زن سرپرست خانوار و ۸نفر از مجریان طرح های اشتغال، کمک هزینه ۴۳ نفر از مادران باردار، جمعاً به مبلغ ۵۶۲ میلیون تومان در ۴ماهه نخست سال‌جاری به مددجویان ارائه شده است.
کد خبر: ۱۱۸۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶ 13 August 2024

مساعدت ۵۶۲میلیون تومانی خدمات درمانی و بیمه‌ای به مددجویان کمیته امداد چالوس

 

به گزارش تابناک مازندران، احمد عاشوریان اظهار داشت: گسترش پوشش‌های بیمه‌ای و حمایتی سبب افزایش امید به زندگی، بهبود وضعیت و کیفیت زندگی افراد و افزایش سطح فرهنگی و بهداشتی، کاهش فقر و متعادل نمودن توزیع درآمد، کاهش ریسک و نااطمینانی نیروی کار در سال‌های آتی (بازنشستگی) و تأثیر کلی آن در عرصه های مختلف زندگی(اقتصادی ـ اجتماعی) می‌شود.

وی افزود: در این شهرستان پوشش‌های تامین اجتماعی در قالب پرداخت هزینه‌های درمانی، خرید تجهیزات و بیمه بازنشستگی برای ۱۸۳زن سرپرست خانوار و ۸نفر از مجریان طرح های اشتغال، کمک هزینه ۴۳ نفر از مادران باردار، جمعاً به مبلغ ۵۶۲ میلیون تومان در ۴ماهه نخست سال‌جاری به مددجویان ارائه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ نفر بازنشسته شده و از دایره مستمری‌بگیران کمیته امداد خارج گشتند.

عاشوریان خاطر نشان کرد: در شهرستان چالوس ۲۹۳۰ خانوار تحت حمایت هستند و از مزایای این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار