تاکید رئیس کل دادگستری مازندران بر برخورد عادلانه و قاطعانه حفاظت و اطلاعات با فساد

کد خبر: ۱۱۸۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱ 12 August 2024
تاکید رئیس کل دادگستری مازندران بر برخورد عادلانه و قاطعانه حفاظت و اطلاعات با فساد

 

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس کل دادگستری استان مازندران  با تاکید بر اهمیت کار حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه برخورد با فساد درون و بیرون دستگاه قضایی باید عادلانه و قاطعانه باشد، افزود: حساسیت به فساد در هر سطحی که باشد اهمیت دارد و اگر با آن مقابله نشود آثار بسیار جبران ناپذیری خواهد داشت.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، دکتر عباس پوریانی در جلسه ای که به مناسبت سالروز بزرگداشت حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با حضور کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری مرکز استان و سازمانهای تابعه برگزار شد، ضمن  گرامیداشت سالروز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه اظهار کرد: حفاظت و اطلاعات، نقش مهمی در صیانت از ارزش های دستگاه قضایی و حفاظت و صیانت از همکاران قضایی و اداری دارد تا مسیری را انتخاب نکنند که مخالف قوانین و مقررات باشد.
 
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر اهمیت سلامت دستگاه قضایی افزود: امروز نگاه مردم به دستگاه قضایی بر مبنای سلامت این دستگاه بوده و تضمین سلامت و ارتقای کار و سالم سازی مجموعه تحت تاثیر تلاش ها و اقدامات مدبرانه، قاطعانه و جهادی مجموعه حفاظت و اطلاعات دستگاه قضایی است.
 
پوریانی در ادامه به اهمیت شیوه برخورد و اقدام به موقع اشاره و اظهار کرد: باید با درک درست و حساسیت ویژه، نسبت به بررسی و پیگیری مسائل صیانتی و حفاظتی اقدام کرد.
 
رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس محترم قوه قضائیه باید با اقدام و ورود به موقع از تخلفات احتمالی از جمله حضور کار چاق کن ها پیشگیری شود.
 
پوریانی تصریح کرد: برخورد قاطعانه با کارچاق کن ها واطلاع رسانی احکام قطعی به مردم به تقویت اعتماد عمومی کمک می کند همچنین با برخورد به موقع با تخلفات، زحمات همکاران خدوم و زحمتکش دستگاه قضایی که خالصانه انجام وظیفه می کنند نیز زیر سوال نخواهد رفت.
 
رئیس کل دادگستری مازندران همچنین بر اهمیت پیشگیری از خطا و لغزش همکاران تاکید کرد و گفت: باید با رعایت تناسب جرم و مجازات و آسیب شناسی نقاط ضعف و شناسایی کانون های فساد، از تکرار جرائم پیشگیری شود.
 
رئیس شورای قضایی استان در پایان از تلاش ها و خدمات مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار