رئیس دادگستری شهرستان: حفظ امنیت در استان را بسیار مهم است

با حضور رئیس کل دادگستری مازندران، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب ساری، معاونان دادگستری مازندران و همچنین فرماندهی انتظامی استان و فرماندهان ستادی نیروی انتظامی مازندران درباره موارد اداری فیمابین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی گفت‌وگو و تبادل نظر شد و حاضران نظرات خود را درباره موارد مطروحه بیان کردند.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳ 12 August 2024

رئیس دادگستری شهرستان: حفظ امنیت در استان را بسیار مهم است

 

به گزارش تابناک مازندران ، عباس پوریانی، رئیس کل دادگستری مازندران در دومین نشست کمیته راهبردی مشترک با نیروی انتظامی استان، با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان باید به وظایف و تکالیف خود در قبال مردم به بهترین شکل ممکن عمل کنند، گفت: مردم باید در کنار دستگاه قضایی و نیروی انتظامی احساس امنیت کنند و این دو را یار و یاور خود بدانند.
 
بر اساس گزارش میزان ، رئیس کل دادگستری مازندران، حفظ امنیت در استان را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: دستگاه قضایی استان و نیروی انتظامی باید در راستای تحقق این مهم، اهتمام ویژه داشته باشند.
 
پوریانی امنیت را یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های مردم برشمرد و ادامه داد: تحقق موضوع فوق‌الذکر و حفظ جان، مال و آبروی مردم، تکلیف و وظیفه مهم ماست که می‌طلبد با بهره مندی از ظرفیت‌های هر دو دستگاه، نسبت به انجام آن به شکل ویژه اهتمام شود.
 
رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: با همت و تلاش دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، قطعاً فضای استان برای مجرمان و متخلفان، ناامن شده و با هرگونه جرم، بدون تعارف و اغماض برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
 
پوریانی افزود: فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها و دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی استان، موارد مرتبط با منطقه خود را با برگزاری نشست‌های منظم، حل و فصل کنند تا در زمان مناسب، برخورد قانونی لازم با مجرمان و متخلفین صورت گیرد.
 
رئیس کل دادگستری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، اظهار کرد: شهدا برای حفظ آسایش و امنیت مردم، از جان خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما واجب است از این دستاورد‌های گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و پاسداری کنیم.
 
 ، در ادامه با حضور رئیس کل دادگستری مازندران، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب ساری، معاونان دادگستری مازندران و همچنین فرماندهی انتظامی استان و فرماندهان ستادی نیروی انتظامی مازندران درباره موارد اداری فیمابین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی گفت‌وگو و تبادل نظر شد و حاضران نظرات خود را درباره موارد مطروحه بیان کردند.
 
روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها نیز به صورت ویدیو کنفرانس در جلسه شرکت کردند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار