فرماندار نکا در مراسم روز خبرنگار؛

قلم زدن خبرنگاران باید برای ایجاد امید در جامعه باشد/ طرح‌های هفته دولت پیش رو امیدبخش خواهد بود

مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان نکا به مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسات شهید رئیسی بخشداری هزارجریب برگزار شد. ‎
کد خبر: ۱۱۷۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰ 11 August 2024

قلم زدن خبرنگاران باید برای ایجاد امید در جامعه باشد/ طرح‌های هفته دولت پیش رو امیدبخش خواهد بود

 
به گزارش تابناک مازندران، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان نکا به مناسبت روز خبرنگار با حضور مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا، خانواده‌های شهدای خبرنگار، خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن جلسات شهید رئیسی بخشداری هزارجریب برگزار شد.
 
 در این نشست مرتضی‌رمضانی ضمن اشاره به رشادت شهدای خبرنگار در بیان حقایق نظام در طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: شهدای خبرنگار چراغ راه جهاد تبیین هستند و در این راه از جان خود گذشتند.
 
رمضانی افزود: در روزهایی که نظام، در دفاع مقدس در مقابله با ابرقدرت‌های استکباری بود این خبرنگاران بودند که اتفاقات و وقایع را به تصویر کشیدند و روایت کردند. امروز هم کشور با جنگ نرم مواجه است و باز هم این خبرنگاران هستند که افسران این جنگ‌اند.
 
فرماندار نکا با بیان اینکه، نگاه ما به خبرنگاران همچون پل ارتباطی میان مسئولین و مردم است، افزود: خبرنگاران عاملی هستند تا فاصله میان مسئولین و مردم کوتاه شود و بیان مطالبات مردم صریح‌تر صورت پذیرد.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان نکا تصریح کرد: ایجاد امید در جامعه به عنوان یکی از سرمایه‌های اصلی وظیفه تمام کسانی است که در رسانه فعالیت می‌کنند به همین منظور قلم زدن خبرنگاران باید برای ایجاد امید در جامعه باشد.
 
رمضانی افزود: امروز کشور ما یک کشور تنها برای دفاع از مظلومان جهان در برابر مستکبران است و فلسفه انقلاب اسلامی از ابتدا دفاع از مظلومین در برابر ظالمان بود.
 
 فرماندار نکا با اشاره به نقش خطیر خبرنگاران در ثبت وقایع گفت: کاری که شما امروز انجام می‌دهید و خبری که ثبت می‌کنید سال‌ها باقی خواهد ماند و سندی برای نسل آینده خواهد شد.
 
رمضانی مطالبه‌گری را ویژگی اصلی خبرنگاران دانست و اذعان کرد: رعایت انصاف و عدالت ضمن حفظ احترام در مطالبه‌گری شرط اصلی خبرنگاری است.
 
وی ادامه داد: مطالبه‌گری با پرخاشگری متفاوت است و باید اخلاق را عایت کرد و بدون سوگیری و جانب‌داری کار کرد.
 
فرماندار نکا در ادامه سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت تصریح کرد: در هفته دولت پیش رو شاهد اتفاقات چشمگیری در شهرستان نکا خواهیم بود و بسیاری از طرح‌های عمرانی در شهرستان به بهره‌برداری و کلنگ زنی خواهد رسید.
 
رمضانی گفت: طرح‌هایی که در هفته دولت به بهره‌برداری و کلنگ زنی خواهد رسید امیدبخش خواهد بود و امیدواریم با جرای این طرح‌ها شاهد توسعه و عمران هرچه بیشتر شهرستان باشیم.
 
نماینده عالی دولت در پایان سخنان خود با اشاره به برخی از طرح‌های در حال اجرا در شهرستان نکا گفت: امروز طرح‌های بسیار زیادی در شهرستان در حال اجرا است که احداث تصفیه‌خانه، توسعه طرح هادی روستاها، و ساماندهی ترافیکی شهرستان در نقاط مختلف از مهمترین این اقدامات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار