حضور گرم و صمیمی رئیس کل دادگستری مازندران در صدا وسیمای مرکز استان

کد خبر: ۱۱۷۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹ 11 August 2024

 

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس دادگستری مازندران اظهار کرد: صداوسیما زبان گویای جامعه است و می تواند با بیان و پیگیری مطالبات عموم مردم نقش مهمی در گرهگشایی مشکلات جامعه داشته باشد
دکتر عباس پوریانی رئیس کل دادگستری استان مازندران به مناسبت روز خبرنگار در صدا و سیمای مرکز استان حضور یافت و با خبرنگاران صمیمانه  دیدار و گفت وگو کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران،رئیس کل دادگستری استان مازندران ضمن تقدیر از تلاش های صدا وسیمای مرکز استان در اطلاع رسانی درست اقدامات وعملکرد دستگاه قضایی مازندران و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: صداوسیما در حقیقت زبان گویای جامعه است و می تواند با بیان و پیگیری مطالبات عموم مردم نقش مهمی در گرهگشایی مشکلات جامعه داشته باشد.
دکتر عباس پوریانی افزود: خبرنگاران باید  درگزارشات و نقد خود رعایت انصاف را داشته باشند نقد اگر منصفانه و با رعایت نکات قانونی باشد مقبول مردم و مسئولان  خواهد بود و تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت .
رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: خبرنگاری از مشاغل سخت و پر استرس است وخبرنگاران باید نسبت به تکالیفی که قانونگذار برای این حرفه تعیین کرده آگاهی داشته باشند به دلیل اهمیت این حرفه، قانون مطبوعات را مطالعه کنند و نسبت به مسئولیت مدنی و جزایی کار خود مطلع باشند تا در برخی موارد دچار مشکل نشوند.
وی افزود:خبرنگاران  با گزارشات درست و واقعی خود در برخورد با فساد، تامین سلامت جامعه، ایجاد حس رضایتمندی در مردم،اطلاع رسانی نقاط مثبت،رفع نواقص موجود و جلوگیری از بروز تخلف در عرصه های مختلف می توانند کمک بزرگی برای  دستگاه قضایی استان  باشند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار