تاج: ورود ۱۱۰ دستگاه کمک داور ویدویی فوتبال به ایران برنامه‌ریزی شد

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به ورود نخستین دستگاه کمک داور ویدویی VAR به کشور گفت: برای ورود ۱۱۰ دستگاه از این وسیله هوشمند کمک داوری به ایران برنامه‌ریزی شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ 08 August 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایرنا، مهدی تاج روز پنجشنبه در مجمع عمومی انتخابات هیات فوتبال استان سمنان در سالن همایش پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان افزود: اولین دستگاه VAR به اراک ارسال شد و با هماهنگی اولیه پنج دستگاه دیگر وارد خواهد شد.

وی به آموزش داوران در کشور اشاره کرد و افزود: ۱۶ داور، کمک داور، اتاق VAR در کشور در بخش بانوان و اقایان فراهم شده است.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط ورزشگاه‌های برگزار کننده مسابقات لیگ فوتبال برتر مطلوب و امکانات برای برگزاری لیگ آماده است.

وی درباره آماده‌سازی زمین ورزشگاه آزادی تهران برای برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی تیم ملی و پرسپولیس - استقلال گفت: مقاوم‌سازی و تجهیزات این ورزشگاه از جمله ورودی بانوان، فروشگاه‌ها و جایگاه خبرنگاران بین‌المللی و داخلی در این ورزشگاه فراهم شده است.

تاج درباره ترمیم زمین ورزشگاه نقش جهان گفت: تا زمان ترمیم این ورزشگاه تیم سپاهان در زمین ورزشگاه فولاد شهر حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مجمع عمومی انتخابات هیات فوتبال استان سمنان سیدحسین زرگر با کسب ۲۰ رای از ۲۰ رای ماخوذه برای چهارسال به عنوان ربیس هیات فوتبال این استان ابقا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار