مدیرکل ارشاد بوشهر: ۷۲ هزار جلد کتاب به ارزش ۲۱ میلیارد ریال توزیع شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در سه سال اخیر ۷۲ هزار جلد کتاب به ارزش ۲۱ میلیارد ریال در استان توزیع و ۲۰۰ کتاب نویسندگان بوشهری با حمایت مستقیم این اداره کل به زیر چاپ رفته است.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ 08 August 2024

به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از ایرنا، «عبدالرحیم افروغ» روز چهارشنبه در آیین اختتامیه دومین مسابقه کتابخوانی استان بوشهر، از سری برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی اظهار کرد: در سه سال اخیر هیچ گونه اختلافی بین مجموعه‌های فرهنگی در استان وجود نداشت و همه در کنار هم فعالیت کردیم.

وی افزود: تداوم مسابقات کتابخوانی در استان ارزشمند است که در قبال این برنامه، مطالعه و مباحثه و حلقه‌های مطالعاتی شکل گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری حداقل ۲ دوره کتابخوانی در سطح ملی در استان تصریح کرد: سال گذشته روستای گورک سادات در شهرستان تنگستان جز ۱۰ روستای دوستدار کتاب کشور برگزیده شد.

وی عنوان کرد: مروجان کتاب نقش مهمی در گسترش فرهنگ کتابخوانی دارند.

افروغ ادامه داد: به زودی ۲ طرح در قرارگاه عدالت فرهنگی شامل برگزاری دوره‌های نویسندگی با استفاده از اساتید مجرب استانی و کشوری و چاپ اولین کتاب نویسندگان نوقلم برگزار می‌شود.

افروغ یادآور شد: امسال هم طرح روستای دوستدار کتاب، پایتخت کتاب برای شهر‌ها و مروجان کتاب و باشگاه‌های کتابخوانی در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در بخش دیگیر از سخنانش با بیان اینکه هرکس که تریبون و قلمی دارد، جایز نیست در قبال نسل کشی و جنایت بشری رژیم صهیونیستی سکوت کند، افزود: رژیم اسرائیل این وحشی گری‌های بی مانند را جلوی دوربین و علنا و پرتکرار انجام می‌دهد و نهاد‌های بین المللی و مدعی حقوق بشر سکوت کرده اند.

وی با اعلام اینکه امروز در نبرد آخرالزمانی طرح و الگو و شیوه دیگری برای حکمرانی در عالم لازم است، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی مدعی قدرت امروز در مقابل رزمندگان غیور مقاومت در یک شهر کم آورده و این نشان از تغییر در معادلات قدرت در دنیا است که باید درباره آن حرف بزنیم و بنویسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار