خلاصه اخبار مهم مازندران در روز گذشته

محمد هادی ساروی در فینال برابر آرتور الکسانیان قهرمان نامدار ارمنستان با نتیجه 4-1 پیروز شد و به مدال طلا المپیک رسید. ساروی تا پیش از فینال 3 بار به مصاف الکسانیان رفته بود که هر 3 دیدار را شکست خورده بود
کد خبر: ۱۱۷۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱ 08 August 2024
به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:  
 
دادستان رامسر گفت که بیمارستان احمدنژاد کتالم با بیش از نیم قرن ارائه خدمات بیمارستانی، در سال ۱۳۸۷ طی قراردادی از طرف دانشگاه علوم پزشکی مازندران به دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن با تعهد به تامین خدمات واگذار شد تا به عنوان بیمارستان آموزشی دانشجویان پزشکی و پرستاری و مامایی استفاده شود، اما از سال ۹۵ دانشگاه آزاد تنکابن، به تعهدات عمل نکرده و اقدام به تعطیلی تمامی بخش‌ها کرد.
 
 
با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران و مسئولان نوشهر آیین تودیع و معارفه امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
 
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی دو روز پایان هفته به ویژه در ارتفاعات استان هشدار زرد صادر کرد.
 
محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.
 
جاده کندوان برای سهولت در رفت و آمد از جنوب به شمال یکطرفه شد.
 
همزمان با ١٧مرداد، سالروز پاسداشت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار از تلاش برنامه سازان رسانه و جهادگران عرصه اطلاع رسانی مازندران قدردانی شد.
 
استاندار مازندران در پیامی، از تلاش‌های شبانه روزی خبرنگاران و اصحاب رسانه مازندران قدردانی کرد.
 
محققان جهاددانشگاهی مازندران با فرموله کردن جلبک اسپیرولینا به تنقلات کودکان و ادویه و آرد غذا‌های غنی شد وسودمند تولید کردند.
 
مدیر کل جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به فعالیت ۲۱ کشتارگاه صنعتی طیور در استان گفت: کشتارگاه‌های استان با نیمی از ظرفیت کار می‌کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در آستانه برگزاری یادواره ملی سردار رشید اسلام؛ شهید محمدحسن طوسی، جانشین لشکر ۲۵ کربلا، پیامی صادر کردند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، بر جهاد خبرنگاران برای ترویج ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در جامعه تاکید کرد.
 
دادستانی رامسر به موضوع ترک فعل مدیران در بیمارستان کتالم ورود کرده است.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه برخی سلبریتی‌ها و بلاگر‌های بی‌هویت الگوی فرزندان ما شدند، گفت: باید الگو‌های درست را به فرزندان معرفی کنیم که مهمترین الگو‌ها را در دفاع مقدس داریم.
 
بانوان عاشق مکتب حسینی برای همنوایی با بانوی صبر واستقامت دشت کربلا حضرت زینب (س) در آرامگاه معتمدی بابل در کنار مزار شهدا گردهم آمدند.
 
فرمانده انتظامی مازندران: خبرنگاران، تلاشگران خستگی ناپذیر عرصه اطلاع رسانی هستند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: از دغدغه اصحاب رسانه ساماندهی خبرنگاران است که تبعات بسیاری دارد و بنا داریم با کمک فعالان این طرح محقق شود.
 
سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران: مصرف خودسرانه سموم کشاورزی ضرر دارد.
 
۳۲۹ طرح در جهاد کشاورزی برای دریافت تسهیلات با اعتبار  ۱۰۴۷۴ میلیارد ریال به بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرین امید معرفی شدند که این استان در جذب این تسهیلات ، حائز رتبه دوم درکشور شد.
 
محمد نبی رضایی قایقران مازندرانی، از دور رقابت‌های قایقرانی المپیک پاریس حذف شد.
 
حسن یزدانی در دیدار اول خود در رقابت‌های وزن ۸۶ کیلوی المپیک پاریس، فردا به مصاف کشتی گیری از استرالیا می‌رود. 
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه بسیاری از جاده های استان مازندران از نظر کیفیت روکش آسفالت و برخی معضلات دیگر در وضعیت بسیار نامناسبی بوده و این مشکلات منجر به وقوع حوادث متعدد می شوند، تصریح کرد:همکاری میان دستگاه های مربوطه و سایر ارگان ها می تواند منجر به بهبود و افزایش ایمنی راه ها شده و کمک کند تا میزان تصادفات رانندگی در جاده ها کاهش یابد 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار