تقدیر نماینده ولی فقیه مازندران از جمعی از خبرنگاران عرصه قلم+ تصاویر

فکر می‌کنم جامعه خبرنگاران که خزائن اطلاعات و آگاه‌ترین قشر به مشکلات مردم و خدمات مسئولین هستند بهترین مخاطبانی هستند که می‌توان با آن‌ها نشست و به گفت‌وگو پرداخت
کد خبر: ۱۱۷۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳ 07 August 2024

تقدیر نماینده ولی فقیه مازندران از جمعی از خبرنگاران عرصه قلم+ تصاویر

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه مازندران آیت الله محمد باقر محمدی لایینی در آئین تجلیل از خبرنگاران با تسلیت ایام اسارت آل الله و در پیش بودن اربعین حسینی، شهادت اسماعیل همیشه را تسلیت گفت و از زحمات جامعه خبرنگاری تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش ، وی با گرامیداشت خبرنگار شهید صارمی و خبرنگارانی که در جنگ ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی با مردم غزه اطهار کرد: خبرنگاران زیادی در این عرصه شهید شدند.

وی ادامه داد: بهترین جامعه هدف و مخاطبانی که می‌توان با آنان نشست، خبرنگاران هستند زیرا آگاه‌ترین قشر به نظام مسائل جامعه، مشکلات، کاستی‌ها و ترک فعل‌ها و خدمات مسؤولان هستند.

آیت الله لائینی سواد خبرنگاری، حقوق خبرنگاران، اخلاق خبرنگاری و جهاد و صبر و مقاومت را مسأله مهم برشمرد و گفت: ورود هوش مصنوعی یک فرصت و تهدید محسوب می‌شود و باید از این ابزار به درستی بهره گیری شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران روایتگری اول را مسأله مهم برشمرد و گفت: نظام مسائل حوزه خبرنگاری باید نوشته شود و اولویت بندی در این راستا صورت گیرد.

آیت الله لایینی با عنوان اینکه جامعه خبرنگاران حق و حقوق خود را دارند، گفت: اخلاق و رعایت آن در همه جا از حمله خبرنگاری مهم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خبرنگاران اسرار را حافظ کنند، رعایت بی طرفی و حفظ حریم خصوصی را واجب دانست. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار