جریمە ۷ میلیارد ریالی متخلفان فروش گوشت قرمز و قاچاق دام در کردستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون متخلفان فروش گوشت قرمز و قاچاق دام زنده در استان بر اساس پرونده متشکلە در شعب تعزیرات حکومتی، به ۷ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶ 04 August 2024

به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از ایسنا؛ حسین رحیمیان ۱۳ مرداد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: قیمت‌های مختلفی با توجه به تنوع عرضه تولیدات دامی در سطح بازار وجود دارد و همین موضوع مردم را دچار سردرگمی کرده که باید تدبیری اتخاذ شود تا زمینه تخلف و سوءاستفاده برای افراد سودجو فراهم نشود.

وی عنوان کرد: ایجاد توازن بین تولید و توزیع نیاز به برنامه‌ریزی و نظارت دارد و ضروری است از مرحله تولید تا توزیع بر بازار گوشت قرمز نظارت داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان افزود: در همین راستا بازرسان تعزیرات حکومتی استان چندین طرح نظارتی را در حوزه بازار گوشت انجام دادند که منجر به تشکیل ۶۴ پرونده شد.

رحیمیان ادامه داد: شعبات رسیدگی به تخلفات صنفی و غیر صنفی تعزیرات حکومتی پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهمان را به پرداخت یک میلیارد و ٥۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

وی یادآور شد: همچنین در حوزه قاچاق دام زنده نیز ۱۱ پرونده در تعزیرات حکومتی استان کردستان تشکیل شد که در مجموع متهمان به پرداخت ٦ میلیارد و ٤٦ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان بیان کرد: در مجموع از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه ۷٥ پرونده نظارتی و قاچاق در سطح استات تشکیل شده که منجر به جریمه ۷ میلیارد و ۱۰٥ میلیون ریالی متخلفان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار