امام جمعه سنندج: سازمان ملل در برابر جنایات رژیم صهیونیستی قاطعانه برخورد کند

امام جمعه سنندج ضمن محکومیت شهادت اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی، از سازمان ملل و مجامع بین‌المللی خواست قاطعانه مانع از ادامه جنایات این رژیم شوند.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲ 02 August 2024

به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از ایرنا؛ ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مهمان عزیز ما در تهران، نشان داد این رژیم سفاک، هیچ ارزشی برای حقوق بشر و قواعد بین المللی قائل نیست.

وی شهادت اسماعیل هنیه را سند ناتوانی و زبونی رژیم صهیونیستی دانست و افزود: این رژیم تاکنون هزاران زن و کودک و مردم بی گناه را قتل عام کرده و امروز وقت آن است که سازمان ملل و شورای امنیت، قطعنامه‌ای برای جلوگیری از ادامه جنایات این رژیم صادر کند.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: مردم دنیا و سازمان ملل بدانند اگر امروز با جنایات رژیم صهیونیستی مقابله نشود، به طور قطع شاهد وحشی‌گری‌های اسراییل در تمام جهان خواهیم بود.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها از گران بودن قیمت برخی کالا‌ها از جمله محصولات تولید داخل انتقاد کرد و گفت: مسئولان ناظرانی دلسوز برای نظارت بر بازار تعیین کنند تا به قشر ضعیف جامعه بیش از این فشار وارد نشود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش نیرو‌های نظامی و امنیتی برای حفاظت از مرز‌های کشور و استان، از مرزبانان خواست مراقب جان کولبران باشند، چراکه کولبری با قاچاق سازمان یافته تفاوت دارد.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها، با تبریک هفته فنی و حرفه‌ای، ادامه داد: در مراکز فنی و حرفه‌ای، حرفه‌های متفاوتی به صورت رایگان آموزش داده می‌شود که جوانان باید از این فرصت برای کسب مهارت استفاده کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار