نماینده ولی فقیه در سمنان: شهادت اسماعیل هنیه جبهه مقاومت را یکپارچه‌تر کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس گفت: این واقعه جبهه مقاومت را در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی یکپارچه‌تر کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶ 02 August 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایرنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی شامگاه پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در دفتر امام جمعه سمنان به مناسبت دوازدهم مرداد سالروز تاسیس «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: خون پاک شهدای مقاومت روند اضمحلال صهیونیست‌ها را تسریع می‌کند.

وی به اهمیت مساله غزه و فلسطین اشاره و بیان کرد: جبهه مقاومت امروز با عبور از مرز‌های جغرافیایی، متحد و یکپارچه در مقابل رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در سمنان با تاکید بر تداوم راه شهیدان پرافتخار جبهه مقاومت گفت: حادثه اخیر که منجر به شهادت رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از همراهان وی شد، بدون تردید به انسجام بیش از پیش مستضعفان و آزادیخواهان جهان و بیداری ملت‌های مسلمان می‌انجامد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: برخی افراد در داخل کشور هنوز عمق کینه و دشمنی رژیم منحوس صهیونیستی را باور نکرده‌اند، امیدواریم این ترور بزدلانه باعث شود این افراد نسبت به جنایات، توطئه‌ها و خباثت‌های صهیونیست‌ها هوشیار و آگاه شوند
وی با بیان اینکه شهید هنیه، فرزندان و نزدیکان خود را در راه آزادی قدس شریف تقدیم کرد، افزود: رهبران جبهه مقاومت، عمر خود را در راه جهاد و مبارزه با استکبار صرف می‌کنند و در این راه نیز به شهادت می‌رسند.

آمریکا حامی رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به پشتیبانی بی‌چون و چرای آمریکا از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: خون مطهر شهدا، اضمحلال و نابودی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را تسریع می‌کند.

وی با قدردانی از مسئولان و دست‌اندرکاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان طی سال‌های اخیر افزود: برنامه‌های متنوعی که در ایام مختلف توسط این شورا برگزار می‌شود که نسبت به گذشته از نظم و انسجام بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه در طرح‌های فرهنگی و تبلیغی از تمام ظرفیت‌های موجود بهره گرفت، اضافه کرد: حضور مسئولان در بین جوانان به‌ویژه در هیات‌ها و محافل مذهبی می‌تواند به درک دقیقی از نیازها، اقتضائات و دغدغه‌های نسل‌های جدید منجر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی «قدرت بسیج کنندگی» هیات‌های مذهبی را عامل مهمی در موفقیت برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی دانست و گفت: امروز بستر‌های مطلوب و مناسبی برای اثرگذاری اجتماعی فراهم است که باید هنرمندانه از آنها استفاده کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جویای نظر جوانان باشد

امام جمعه سمنان، دریافت مستمر نظرات مخاطبان بویژه جوانان را عامل مهمی در ارتقای کیفی برنامه‌های تبلیغی عنوان کرد و افزود: از مسئولان استان نیز انتظار می‌رود همراهی و همکاری بیشتری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشته باشند تا اهداف این شورا در نقاط مختلف استان تحقق یابد.

وی با تاکید بر رفع نیاز‌های سخت‌افزاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: تامین برخی زیرساخت‌ها و لوازم می‌تواند تا سال‌ها مشکلات موجود در برگزاری برنامه‌ها و اجتماعات را برطرف کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار