اعتبار احداث باند دوم محور ساحلی بوشهر به گناوه ابلاغ شد

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: احداث باند دوم محور ساحلی بوشهر به گناوه از مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان بوشهر است که اعتبار اولیه آن به میزان ۱۱ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال ابلاغ شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵ 02 August 2024

به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از ایرنا، سید امین عارف‌زاده روز جمعه درگفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: محور ساحلی بوشهر به گناوه به دلیل حجم ترافیک بالا و بعد مسافت کم، تصادف خودرویی بالایی دارد.

وی افزود: امروز از روند اجرا طرح محور جاده‌ای ساحلی بوشهر- شیف - گناوه بازدید و شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم قطعات دوم و سوم محور ساحلی بوشهر به گناوه هستیم.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: احداث باند دوم محور ساحلی بوشهر به گناوه به طول ۲۷ کیلومتر در فاز اول قرار دارد که با حضور سه پیمانکار فعال شده است.

عارف‌زاده ادامه داد: عملیات اجرایی احداث باند دوم قطعه دوم دالکی به کنار تخته و مسیر دسترسی به فاریاب از محل اعتبارات مصوب سفر دور اول رئیس جمهور شهید به استان بوشهر به طول ۱۰.۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی فعال است.
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان بوشهر عنوان کرد: در این طرح ۱۵ دستگاه آب‌رو، پنج دستگاه تونل و پل بزرگ و همچنین دیوار حفاظتی احداث می‌شود.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی احداث باند دوم قطعه دوم دالکی به کنار تخته و مسیر دسترسی به فاریاب با اعتبار هفت هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار