دستگاه‌های کردستان سریعتر زیرساخت‌ها را برای خدمت به زائران اربعین آماده کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از عملکرد برخی دستگاه‌ها در زمینه فراهم کردن شرایط برای ارائه خدمات به زائران اربعین انتقاد و بر لزوم تسریع در این کار تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷ 01 August 2024
به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از ایرنا؛ مهدی رمضانی در جلسه ستاد اربعین شهرستان مریوان با بیان اینکه اقدامات اجرایی را نباید به دقایق آخر موکول کنیم، اظهار کرد: متاسفانه بعضی دستگاه‌ها آنچنان که شایسته است کار‌ها را پیش نبرده و یک هفته مانده به اربعین هنوز اقدامات لازم را به نتیجه نرسانده اند؛ پس می‌طلبد دراین خصوص اقدام فوری صورت گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه وظیفه داریم زائرینی که در این مرز تردد دارند را درکمال آرامش پذیرایی و بدرقه کنیم، افزود: نهاد‌های دولتی باید از تمام ظرفیت‌های خود جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم اربعین استفاده و موکب‌های مردمی را حمایت کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: پیاده روی اربعین از لحاظ مادی هم برای ما برکات زیادی را در پی داشته است و در ۲ سال گذشته بیش از ۶ هزار میلیارد ریال بودجه برای برگزاری باشکوه اربعین از طرف وزارت کشور در اختیار مقامات استان قرار گرفته که بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان تقسیم شده است.
 
رمضانی ادامه داد: امکان تردد زوار از مرز باشماق برای کردستان امری دشوار بود که با تلاش و رایزنی‌های استاندار کردستان این مهم محقق شد و میزبانی زوار امام حسین (ع) بسیار امر حائز اهمیت، پر افتخار و قابل توجهی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار