انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۹ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام پنج ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در این راستا سه قاچاقچی و شش سارق دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲ 31 July 2024
به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از مهر؛ سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: از این تعداد سه مورد مربوط به سرقت، یک مورد قاچاق سیگار و یک مورد قاچاق چوب بوده است.
 
وی با بیان اینکه در مجموع طی این مأموریت‌ها سه قاچاقچی و شش سارق دستگیر شدند، افزود: دستگیری دو مورد از این سرقت‌ها حین ارتکاب عمل اتفاق افتاده است.
 
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سارق احشام در گرمسار اهل کشور‌های خارجی هنگام سرقت دستگیر و به انجام سه فقره سرقت کرده است، ابراز داشت: دو سارق محتویات خودرو در شاهرود هنگام ارتکاب عمل دستگیر و به انجام ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
 
موقوفه‌ای از دستگیری سه سارق توسط مأموران کلانتری دیباج دامغان خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات فنی پلیس با انجام ۲۰ فقره سرقت مزارع، باغات و اماکن خصوصی دامغان اعتراف کردند.
 
وی با بیان اینکه یک تن چوب تاغ قاچاق در خودرو نیسان آبی رنگ به ارزش یک میلیارد ریال توسط گشت زنی مأموران انتظامی افتر سرخه کشف شد، افزود: راننده دستگیر، خودرو توقیف و محموله به اداره منابع طبیعی تحویل داده شد.
 
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۴۶۰ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در کامیون بنز عبوری محور سمنان_دامغان خبر داد و اضافه کرد: در این راستا دو نفر دستگیر شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار