اخبار کامل انتظامی مازندران در نهم مرداد ماه

کد خبر: ۱۱۷۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰ 30 July 2024
به گزارش تابناک مازندران، خبرهای انتظامی مورخ 9 مرداد ماه جهت انتشار تقدیم حضور می گردد. 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 
دستبند پليس بر دستان سارقان حرفه اي //کشف يک تن 200کيلو سيم برق سرقتي 
 
جانشين انتظامي استان از دستگيري 2 سارق حرفه اي و کشف 1200کيلوگرم سيم و کابل برق سرقتي در شهرستان مياندورود خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار سد موسي حسيني در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: با توجه به افزايش گرماي هوا و اهميت پيشگيري از سرقت سيم و کابل برق جهت رفاه حال شهروندان ، موضوع دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار پليس ا قرار گرفت.
 
وي افزود: در اجراي اين ماموريت، ماموران انتظامي مياندورود با تلاش هاي شبانه روزي و گشت زني هاي هدفمند در نيمه هاي شب، به يک خودروي وانت بار با 2سرنشين مشکوک شده و آن را توقيف کردند. 
 
جانشين انتظامي مازندران در ادامه تصريح کرد: ماموران انتظامي مياندورود در بازرسي دقيق از داخل وانت توقيفي  1200 کيلوگرم سيم و کابل برق هوايي، 36 عدد کنتور آب و 15 عدد باتري سرقتي خودرو  را کشف کردند.
 
سردار حسینی در پايان با اشاره به عزم جدي پليس در مبارزه با سارقان و مخلان آسايش و آرامش شهروندان، خاطر نشان کرد: سارقان پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني براي صدور حکم لازم به دادسرا معرفي شدند. 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 
سرقت در گيلان کشف در مازندران
 
رئيس پليس آگاهي استان از کشف خودروي سرقتي در ساري پس از دزديده شدن در گيلان خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ کارآگاه علي قيصري با تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام وقوع يک فقره سرقت خودروي اپتيما در يکي از مناطق استان گيلان و رد زني سارقان در حوالي شهرستان ساري، با توجه به استفاده از پلاک هاي جعلي و مخدوش توسط سارق يا سارقان ،موضوع بطور ويژه در دستور کار  ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
 
وي افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي، با انجام تحقيقات فني پليسي،اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي همه جانبه ميداني، متهم را در يکي از مناطق حاشيه اي شهرساري شناسايي و پس از هماهنگي قضائي با يک عمليات منسجم و غافلگيرانه دستگير کردند.
 
رئيس پليس آگاهي استان،با اشاره به کشف خودرو مسروقه و اموال سرقتي ديگر از جمله يک گوشي آيفون و يک دسته چک بيان داشت:پرونده بهمراه متهم،توسط کارشناسان مربوطه به مرجع قضايي ارسال و متهم با دستور قضايي روانه زندان شد .
 
سرهنگ قيصري در خاتمه از قيمت 20ميليارد ريالي خودروي اپتيماي کشف شده بر اساس نظر کارشناسان سخن به ميان آورد و خاطرنشان کرد : شهروندان ضمن توجه به هشدارهاي پليس، در صورت نياز از طريق شماره 110 مي توانند از ظرفيت نيروي انتظامي براي برقراري نظم و امنيت در جامعه نهايت بهره را ببرند.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
دستگيري سارق پژو پارس در سوادکوه
 
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از کشف يک خودروي مسروقه و دستگيري سارق خودرو در اين شهرستان خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ سعيد مهدوي با اعلام اين خبر افزود: در پي اجراي طرح پيشگيري از سرقت مأموران گشت پاسگاه ورسک در حين گشت زني به يک خودروي پژو پارس که راننده آن داخل خودرو بوده مشکوک و پس از استعلام بعمل آمده خودروي موصوف داراي سابقه سرقت از کلانتري 129 جامي استان تهران بزرگ بوده که بلافاصله موضوع توقيف خودرو به صورت ويژه در دستور کار ماموران پاسگاه ورسک قرار گرفت.
 
وي تصريح کرد: ماموران پليس، خودرو را در اقدامي غافلگيرانه متوقف، سارق را دستگير و به همراه خودروي سرقتي به پليس آگاهي منتقل کردند.
 
سرهنگ مهدوي ادامه داد: سارق در بازجويي هاي انجام شده به سرقت خودرو در شهر تهران اعتراف و سپس با تشکيل پرونده به دادسرا معرفي شد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه در پايان تصريح کرد: شهروندان؛ خودروهاي خود را به وسايل و تجهيزات ايمني ضد سرقت مجهز کنند.
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
دستگيري خانمي که دزد خودرو بود
 
فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري يک خانم به جرم سرقت و کشف خودروي سرقتي از وي خبر داد.
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي مبني بر تردد يک دستگاه خودروي سواري پژو206 سرقتي در ساري، شناسايي و توقيف خودروي مورد نظر در دستور کار ماموران يگان امداد  قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار