مدیر روابط عمومی آبفای ایلام:

شهروندان ایلامی در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند

مدیر روابط عمومی آبفای ایلام گفت: با توجه به افزایش بی سابقه دما در روزهای گذشته و به تبع آن فشار موجود برروی شبکه توزیع برق چاه‌های دارای پمپاژ، احتمال اختلال در شبکه توزیع آب وجود دارد و لازم است شهروندان در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ 30 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ اکبر حیدری مدیر روابط عمومی آبفا ایلام گفت: با توجه به افزایش بی‌سابقه دما در روزهای گذشته و پیش رو و به تبع آن افزایش مصرف آب، با افت سطح مخازن ذخیره، احتمال کاهش لحظه‌ای فشار در شبکه توزیع آب در برخی مناطق وجود خواهد داشت.

وی افزود: همچنین به دلیل فشار موجود بر روی شبکه توزیع برق، در شهرها و روستاهایی که منابع تامین آب آن‌ها از چاه ها بوده و دارای پمپاژ که وابستگی بیشتری به انرژی برق دارد احتمال اختلال در شبکه توزیع آب بیشتر خواهد بود.

مدیر روابط‌عمومی آبفای ایلام گفت: مردم هم در مصرف آب صرفه‌جویی داشته باشند و هم برق چون هر ۲ ساعت قطعی برق بین ۵ تا ۶ ساعت برروی شبکه توزیع آب تاثیرگذار است.

حیدری بیان داشت: همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. صرفه‌جویی یعنی درست مصرف کردن آب و صرفه‌جویی باید از نگاه مقطعی به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی عنوان کرد: از همه هم‌استانی درخواست می‌کنیم تا حد ممکن از مصارف غیرضروری، اجتناب و در مصارف ضروری خود نهایت مدیریت مصرف را در نظر بگیرند.

 

بیشتر بخوانید

برچسب ها: مصرف آب و برق
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار