فرماندار ایلام؛

تامین آب شرب بلند مدت شهرستان ایلام / احداث ۲۱۲ چشمه سرویس بهداشتی در ایلام

فرماندار ایلام گفت : تامین اب شرب بلند مدت شهرستان ایلام نیز از ضروریات است که میطلبد در اولویت دستور کار مسئولین ارشد و نمایندگان محترم باشد.
کد خبر: ۱۱۷۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰ 28 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ نادری بیان داشت : از محل اعتبارات اربعین راه دسترسی حدود صد هکتار از پارک ارغوان  آسفالت و روشنایی ایجاد و ۲۱۲ چشمه سرویس بهداشتی در شهرستان احداث شده است.

 وی افزود : تامین اب شرب عشایر و حوزه کشاورزی بعنوان مسئله مهم و چالش زا در این شهرستان می باشد؛ که با ساخت مخازن از جمله یک مخزن ۲۰۰۰متر مکعبی قائم، شهرک شهید کشوری، تامین آب روستاهای حاشیه شهر از جمله شهرک قدس و مهدی آباد در حال احداث می است.

فرماندار ایلام  اظهار داشت : اجرای پروژه نهضت آسفالت، صدور اسناد مالکیت، عملیات گاز رسانی، روشنایی معابر وارتقا برق شهری و روستایی، م بهسازی پارک ارغوان وپارک سنگی، ایجادزمین های ورزشی درمحلات و .. از دیگر اقدامات صورت گرفته در شهرستان ایلام است.

وی یاد آور شد : در حوزه راه بعنوان پیشران در توسعه زیر ساخت ها در حوزه راه های اصلی از جمله ۳۰ کیلومتر راه ایلام به مهران و تکمیل تونل های دوقلو در مسیرراه کربلا و تکمیل واریانت ایلام به سیوان و جاده ایلام به ارغوان و تکمیل زیر گذر و رو گذر ایلام به مهران در این حوزه کارهای مناسبی ایی انجام شده است./ع

 

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار