۹ میلیارد زکات توسط مردم شهرستان آبدانان پرداخت شده است

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبدانان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۹ میلیارد زکات توسط مردم این شهرستان پرداخت شده است، گفت: این میزان زکات بین نیازمندان و محرومان شهرستان توزیع شد
کد خبر: ۱۱۷۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ 20 July 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ مرتضی کرمی اظهار کرد: این میزان زکات در زمینه غلات و محصولات دامی و کشاورزی از مردم شهرستان آبدانان جمع آوری و در راستای احداث و تعمیر مسکن، تعمیق و توسعه ازدواج جوانان، ایجاد اشتغال و تحصیل فرزندان محرومان و بهداشت و درمان مدد جویان هزینه شده است.

وی از اهدای ۵۰ رأس گوسفند توسط دامداران منطقه به کمیته امداد در سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: همه احشام اهدایی توسط خادمان مردم در امداد ذبح، گوشت آنبا رعایت کرامت نیازمندان در بین جامعه هدف توزیع شد.

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) آبدانان اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون به منظور تعمیم و ترویج ازدواج و کمک به نوعروسان مددجو، ۲۰ سری جهیزیه ازدواج در قالب ۱۰۰ قلم کالاهای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، فرش، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و چرخ گوشت به ارزش هشت میلیارد ریال تهیه و به زوج‌های جوان این شهرستان اهدا شد.

شهرستان آبدانان در ۱۷۱ کیلومتری جنوب شرقی ایلام واقع شده که 10 هزار و ۸۰۰ نفراز جمعیت ۶۵ هزار نفری آن، از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره‌مند هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار