تشکیل پنج کمیته در بنیاد شهید ایلام جهت خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به تشکیل پنج کمیته در این اداره کل در راستای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی، گفت: برنامه‌های اربعین با محوریت فعالیت فرهنگی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲ 20 July 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد رحیمی روز شنبه در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با موضوع اربعین حسینی، اظهار کرد: همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این بنیاد در استان در راستای خدمات رسانی مطلوب به زوار اربعین حسینی پای کار خواهد امد.

وی با تاکید بر تلاش کارکنان و برنامه ریزی مدون به منظور ارائه خدمات بهتر از جمله اسکان، تغذیه و خدمات رفاهی با جامعه مخاطب این سازمان و ایثارگران در ایام اربعین حسینی، ابراز کرد: برگزاری با شکوه اربعین حسینی، محور همه برنامه‌ها و فعالیت های این اداره کل در روزهای پیش رو است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تاکید بر اینکه محور برنامه ها و فعالیت‌های این اداره کل در ایام اربعین فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود، گفت: در اربعین امسال به دنبال اقدامات فرهنگی ماندگار و دارای خروجی تاثیگذار بر جامعه مخاطب و اقشار مختلف مردم هستیم.

محمدی با اشاره به تشکیل پنج کمیته تخصصی در ستاد اربعین این اداره کل در استان، گفت: تمامی بخش‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و ادارات شهرستان‌ها باید آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زوار در اربعین را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید شرایطی فراهم شود که ضمن خدمات رسانی به زوار اربعین، خدمات رسانی به جامعه هدف نیز با قوت بیشتری تداوم داشته باشد، گفت: پیگیری واگذاری زمین به ایثارگران، جذب تسهیلات مسکن و اشتغال، ساماندهی تابلوهای شهدا و افزایش دیدارهای طرح سپاس با خانواده معظم شهدا از مواردی است که باید با جدیت توسط معاونان اداره کل و روسای ادارات شهرستان‌ها دنبال شود./م 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار