مورد ویژه در قرارداد پرسپولیس و آقای گل

با قانون بحث برانگیز نقل و انتقالاتی در مورد بازیکنان بالای ۳۰ سال، پرسپولیس تنها یک قرارداد دوساله را ثبت کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰ 20 July 2024


به گزارش  تابناک به نقل از "ورزش سه"، اتفاقی که در نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس را آزار داد، پایان قرارداد ۹ بازیکن این تیم با پایان فصل بود. موضوعی که سبب شد ترابی، دانیال و نعمتی به راحتی و به عنوان بازیکن آزاد جدا شوند و البته بیرانوند نیز به صورت یک طرفه فسخ کرد.

در این بین پرسپولیس قرارداد مرتضی پورعلی گنجی، عیسی آل‌کثیر، وحید امیری، فرشاد فرجی و سروش رفیعی را تمدید کرد که به‌خاطر قانون قرارداد یک ساله با بازیکنان بالای ۳۰ سال، قرارداد همه آنها یک ساله بسته شد و سرخ‌ها تابستان سال بعد نیز با همین چالش مواجه خواهند شد.

این موضوع در مود فرشاد احمدزاده نیز صدق کرد و هافبک سپاهان که با پرداخت پول رضایت‌نامه توسط پرسپولیس سرخپوش شده بود، در پایان فصل آینده بازیکن آزاد خواهد شد.

تنها بازیکنی که قرارداد بالای یک سال دارد علی علیپور است. آقای گل پرسپولیس که در ۲۸سالگی به پرسپولیس بازگشت تا ۱۴۰۵ با این تیم قرارداد امضا کرده است.

قانون عجیب منع بستن قرارداد بالای یک سال با بازیکنان بالای ۳۰ سال سبب می‌شود تیم‌ها در پایان فصل به راحتی بازیکنان باتجربه‌شان را از دست بدهند یا اینکه این بازیکنان با بالا بردن مبلغ قرارداد راضی به ماندن شوند.

مورد ویژه در قرارداد پرسپولیس و آقای گل

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار