لزوم بررسی مجدد در رابطه با سرانه مصرف برنج و جلوگیری از واردات بی رویه آن

کد خبر: ۱۱۷۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۶ 17 July 2024
به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار بررسی مجدد در رابطه با سرانه مصرف برنج و جلوگیری از واردات بی‌رویه آن شد و گفت: مدیران تا آخرین دقیقه‌ای که هستند باید کارشان را دقیق انجام دهند.
 
به گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: هم عرض تسلیت و هم تشکر از خدمات و تلاش‌ها، از برگزاری دو مرحله انتخابات و حضور مردم عزیزمان به‌خصوص در مرحله دوم، اظهار کرد: برای دولت منتخب و رئیس جمهور منتخب هم آرزوی توفیقات را داریم ان‌شالله مسیر خدمت شهید جمهور ادامه پیدا کند.
 
وی افزود: در خطبه‌های اخیر نمازجمعه تاکید کردم که آخرین مصوبه رئیس جمهور دولت سیزدهم در مازندران این نکته بود که واردات برنج بی رویه نباشد و از ارز ترجیحی ۲۸هزار تومانی استفاده نشود، این مصوبه قابل تغییر نیست.
 
آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: نکته دیگر اینکه باید بررسی مجدد در رابطه با سرانه مصرف انجام شود، اینکه می‌گویند ۴۰ الی ۴۵ کیلو معلوم نیست درست باشد، پس باید بررسی دوباره صورت بگیرد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دو معضل بزرگ در استان، عنوان کرد: مسئله آب منطقه ای و گسترش بستر رودخانه‌ای تا ۳۰۰ متر در دوطرف معضل اجتماعی بزرگی به‌وجود می‌آورد، ما می‌گوئیم اما گوش شنوایی وجود ندارد، از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که در ادامه دولت آیت الله شهید رئیسی به این معضل توجه شود، این موضوع نمی شود اینجا پیاده گردد.
 
این مسئول ادامه داد: همچنین مسئله منابع طبیعی اینکه براساس عکس سال ۱۳۳۲ و ۱۳۴۶ می‌آیند لکه‌های سبز را بگیرند کارهای نادرستی است، شورای نگهبان تصرفات تا سال ۱۳۶۵ را تصویب کردند که مالکیتش شناخته شود از آن به بعد خلع ید شود، این معضل هم به امید خدا باید که باتوجه به اینکه فتوای شورای نگهبان است برطرف شود.
 
وی در پایان تاکید کرد: مدیران تا آخرین دقیقه‌ای که هستند باید کارشان را دقیق انجام دهند، انسان مومن تکلیف‌گرا هیچ سستی در کارش نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار