برگزاری نشست کمیته هاي دومین کنگره شهدای سرافراز مازندران

برنامه محوري ديگري که در پیش رو داریم، برنامه و نمایش میدانی بزرگ فصل شیدایی است که البته با نامی بومی و متناسب با فرهنگ پرافتخار مازندرانی ها تقریبا از پانزده شهریور ماه اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷ 11 July 2024

برگزاری نشست کمیته هاي دومین کنگره شهدای سرافراز مازندران

به گزارش تابناک مازندران ، نشست تخصصي و ارائه گزارش کمیته هاي دومین کنگره شهدای سرافراز استان مازندران با حضور سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" در ساختمان مرکزی کنگره شهدا برگزار شد.
در حاشیه این نشست سرهنگ مجیدی "معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و رئیس ستاد اجرایی دومین کنگره شهدای سرافراز استان مازندران" با نگاهي به مصوبات و مباحث طرح شده در ششمین جلسه ی ارائه گزارش کمیته ها ، افزود: اجلاسیه ی فرزندان و همسران شهدا یکی از برنامه های محوری ما می باشد که در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد.
 
وی از تغییر زمان برگزاری کنگره ملی شهید طوسی به دلیل ویژه برنامه های بزرگداشت اربعین شهادت رئیس جمهور و دومین مرحله انتخابات رياست جمهوری خبر داد و افزود : مقرر بود در چهارده تیرماه سال جاری کنگره شهید طوسی در برج میلاد تهران برگزار شود که به دلیل ویژه برنامه های اربعین شهادت شهید جمهور و دومین مرحله انتخابات رياست جمهوري، زمان برگزاری این کنگره ملی تغییر کرد و به هجده مرداد ماه موکول شده است.
 
سرهنگ مجيدي از برگزاري نمایش بزرگ ميداني از نیمه شهریورماه خبر داد و بیان داشت: برنامه محوري ديگري که در پیش رو داریم، برنامه و نمایش میدانی بزرگ فصل شیدایی است که البته با نامی بومی و متناسب با فرهنگ پرافتخار مازندرانی ها تقریبا از پانزده شهریور ماه اجرا خواهد شد.
 
وی با اشاره به برگزاری کنگره ی شهدای بین الملل و جبهه ی مقاومت که در هفدهم و هیجدهم شهریور ماه با حضور میهمانان خارجی از یمن، عراق و لبنان برگزار خواهد شد، افزود: در مهرماه هشت اجلاسیه محوری برگزار خواهد شد. 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار