پرداخت بیش از یک میلیارد تومان صدقه در بهشهر

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: مردم نوع‌دوست و نیکوکار این شهرستان در سه ماهه اول سال‌جاری بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰ 10 July 2024
به گزارش تابناک مازندران، محمدتقی جلالی اظهار داشت: مردم نوع‌دوست و نیکوکار این شهرستان در سه ماهه اول سال‌جاری بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.
 
پرداخت بیش از یک میلیارد تومان صدقه در بهشهر  
وی بیان داشت: بطور متوسط هر مشترک صدقات بهشهری، بصورت روزانه ۸۰۰ تومان صدقه پرداخت می‌نماید که بالاتر از میانگین کشوری می‌باشد.
 
رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: مردم نیک‌اندیش و خیر اشرف‌البلاد بهشهر، در پرداخت صدقه روزانه و  مقایسه سه ماه اول سال‌جاری نسبت به سه ماهه اول سال گذشته با رشد ۸۳ درصدی بوده که رتبه اول پرداخت صدقه در سطح استان می‌باشند.
 
جلالی گفت: صدقات جمع‌آوری شده در سرفصل‌های درمان، جهیزیه، معیشت، مسکن، فرهنگی در همین شهرستان برای نیازمندان هزینه می‌شود.
 
وی تصریح کرد: در شهرستان بهشهر بیش از ۱۸ هزار صندوق اعم از خانگی اماکن و معابر وجود دارد.
 
رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: مردم متدین و نیکوکار این شهرستان علاوه بر پرداخت صدقه از طریق سنتی با استفاده از روش‌های جدید و نوین مانند تلفن همراه و ussd می‌توانند صدقه خود را پرداخت نمایند.
 
جلالی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰مشترک بهشهری از روش‌ها نوین در پرداخت صدقات استفاده می‌نمایند و ما را در خدمت‌رسانی سریع‌تر به نیازمندان کمک می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: در بهشهر بیش از ۷۵۰۰نفر  تحت حمایت کمیته امداد هستند و از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار