اخبار کامل انتظامی مازندران در 20 تیر ماه

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر در پايان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت مشكوك به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند
کد خبر: ۱۱۷۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰ 10 July 2024
به گزارش تابناک مازندران، خبرهای انتظامی مورخ 20 تیرماه جهت انتشار تقدیم حضور می گردد. 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 
دستگيري کلاهبردار ميلياردي در سوادکوه 
 
فرمانده انتظامي شهرستان "سوادکوه" از دستگيري کلاهبرداري متواري و تحت تعقيب مرجع قضائي با محکوميت مالي بيش از 15 ميليارد ريال خبر داد. 
 
سرهنگ "سعيد مهدوي" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي ارجاع يک فقره مرجوعه قضائي از اجراي احكام مدني شهرستان"سوادکوه" مبني بر جلب و دستگيري کلاهبردار متواري، انجام اقدامات قانوني در دستور کار پليس قرار گرفت.
 
وي افزود: ماموران کلانتري 13 زيراب با بررسي هاي تخصصي و اشرافيت اطلاعاتي موفق به دستگيري مجلوب متواري در عملياتي هوشمندانه شدند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه با بيان اينکه مجلوب دستگير شده بعلت محکوميت مالي به مبلغ بيش از 15ميليارد ريال داشت؛ تصريح کرد: فرد دستگير شده تحويل مرجع قضائي گرديد.
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
دستگيري باند سارقان محتويات داخل خودرو در"بهشهر" 
 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري4 سارق حرفه اي محتويات داخل خودرو با کشف 12 فقره سرقت خبر داد . 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ " علي اکبر قلي پور " در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت محتويات داخل خودرو در سطح شهرستان ، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
سرهنگ قلي پور ، تصريح کرد: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان با اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي 4 سارق حرفه اي در اين ارتباط شدند.
 
وي در ادامه، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي متهمان را در اقدامي غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير کردند .
 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر ، افزود: اين 4 سارق حرفه اي در بازجويي هاي به عمل آمده به 12فقره سرقت در اين شهرستان اعتراف کردند.
 
سرهنگ قلي پور در خاتمه با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار در خصوص ، ورود و تردد افراد مشکوک و مظنون را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
کشف 10کيلو مواد مخدر در بابلسر 
 
فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از اجراي طرح آرامش در سطح شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: در اين طرح 49 نفر معتاد و خرده فروش و توزيع کننده مواد دستگير و بيش از 10 کيلو انواع مواد مخدر نيز کشف گرديد.
 
سرهنگ "سيدجعفر افضلي" در گفت و گو با خبرگزاري پليس اظهار داشت : مأموران به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان و خرده فروشان و معتادان موادمخدر، طرح آرامش در مناطق آلوده و جرم‌ خيز را در سطح شهرستان بابلسر اجرايي کردند.
 
وي بيان داشت: ماموران در اجراي اين طرح، با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي، در بازرسي ازپاتوق هاي شناسايي شده مقدار 10 کيلوگرم انواع موادمخدر را کشف و همچنين تعداد 49 معتادان و خرده فروش و توزيع کنندگان مواد مخدر را دستگير کردند.
 
سرهنگ افضلي با اشاره به اين که اجراي اين طرح، موجب رضايتمندي شهروندان شده و تقدير و تشکر آنان را به همراه داشته است؛ تصريح کرد: متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر در پايان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت مشكوك به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
کشف 3تن چوب جنگلي قاچاق در نكا 
 
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف 2 خودروي نيسان و کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگارخبرگزاري پليس ، سرهنگ "قاسم عزيزي " فرمانده انتظامي شهرستان نکاء گفت: در پي کسب خبر از اداره منابع طبيعي مبني بر تردد 2دستگاه خودرو نيسان حامل چوب قاچاق در حوزه پاسگاه پي رجه ، موضوع در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت .
 
فرمانده انتظامي شهرستان نکا افزود : ماموران پليس آگاهي و پاسگاه پي رجه اين فرماندهي باهماهنگي قضائي ،خودرو هاي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آنها مقدار3 تن چوب جنگلي قاچاق را کشف کردند .
 
سرهنگ "عزيزي" تصريح کرد : ماموران رانندگان خودرو هاي متخلف با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و  چوب هاي قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل دادند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان درخاتمه ضمن تشکر از همکاري تنگاتنگ مردم و اداره منابع طبيعي در مبارزه با قاچاق فراورده هاي جنگلي، از مردم خواست : براي جلوگيري از سودجويي هاي افراد فرصت طلب در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
کشف 1600 نخ سيگار قاچاق در ساري 
 
فرمانده انتظامي ساري از دستگيري يک قاچاقچي کالا و کشف 1600 هزار نخ سيگار قاچاق خبر داد. 
 
 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در اجراي طرح مبارزه با پديده شوم قاچاق، ماموران انتظامي، جهت بازديد و بازرسي از مغازه ها در سطح شهر اعزام شدند.
 
وي افزود: ماموران موادمخدر ساري در بازرسي از يک مغازه موفق به کشف 1600 هزار نخ سيگار قاچاق و فاقد مجوز قانوني شدند.
 
فرمانده انتظامي ساري ضمن تقدير از همکاري و تعامل خوب مردم با پليس، خاطرنشان کرد: در اين رابطه يک متهم دستگير و به مراجع قضايي معرفي شد.
 
سرهنگ حسن زاده در پايان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا يکي از وظايف ذاتي پليس بوده و پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات از طريق شماره تلفن 110 مي باشد.
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
دستگيري سارق اماکن خصوصي در ساري
 
فرمانده انتظامي شهرستان ساري از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصي و کشف 4فقره سرقت خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئيات اين خبر گفت: در پي اعلام خبري مبني بر سرقت از يک ساختمان نيمه کاره در ساري، موضوع در دستور کار ماموران کلانتري11 اين شهرستان قرار گرفت.
 
وي تصريح کرد: ماموران کلانتري 11 با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ، يکي از سارقان به هويت معلوم  با 4 فقره سابقه سرقت را شناسايي و با هماهنگي قضائي دستگير کردند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان ساري با اشاره به اعتراف متهم به 4 فقره سرقت از اماکن خصوصي در شهرهاي جويبار و نکا افزود: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
 
سرهنگ حسن زاده ضمن هشدار به صاحبان ساختمان هاي نيمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست : با استفاده از نگهبان مطمئن و با تجربه در ساختمان هاي درحال ساخت و نيمه کاره ضريب سرقت اموال خود را کاهش دهند.
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
خبر سلمان مهدوی 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار