اعلام محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات در محور های مازندران

کد خبر: ۱۱۷۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸ 13 July 2024

به گزارش تابناک مازندران ، محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات پیش‌رو اعلام شد

بر اساس این گزارش ، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در اطلاعیه‌ای از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی جاده‌های پرتردد کشور در تعطیلات پیش رو خبر داد.

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۲۴ تیرماه تا ساعت ۶ روز شنبه ۳۰ تیر در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک منعی ندارد.

در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب.

در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس كما كان ممنوع است. اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب
روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ مممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در به شرح ذیل اعلام میشود از ساعت ۱۲ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال میشود. شمال به جنوب از ساعت ۱۴ ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی توتل البرز به سمت چالوس یکطرفه اعمال میشود از ساعت ۱۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه میشود. اعمال محدودیت تردد جنوب به شمال.
پیش بینی محدودیت تردد در صورت پر حجم بودن ترافیک روزهای سه شنبه و شنبه تاریخ های ۲۶ و ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام میشود از ساعت ۱۲ از ابتدای آزاد راه تهران شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام میشود از ساعت ۱۳ ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی توتل البرز به سمت چالوس ممنوعیت تردد اعمال میشود. از ساعت ۱۵ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا میشود شمال به جنوب از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود.
تردد از مسیر جاده قدیم قدیم کرج چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده است. ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به منالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.
محدودیت قطعی روز جمعه مورخ ۱۳۰۳/۰۴/۲۹ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در به شرح ذیل اعلام میشود: از ساعت ۱۱ از ابتدای آزاد راه تهران شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام میشود. از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت (چالوس ممنوعیت تردد اعمال میشود از ساعت ۱۴ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می شود. (شمال به جنوب از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود.
محور هراز
تردد کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است.
تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ الی ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ از رودهن به آمل و بلعکس ممنوع است.
تردد کلیه کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ روز چهار شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۷. و همچنین از ساعت ۶ الی ۱۲۴ روزهای پنجشبه محدودیت تاریخهای ۱۴۰۳/۰۴/۲۸ و ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ از محور هراز ممنوع است.
در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ الی روز شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد. محور قدیم رشت - قزوین و بلعکس
تردد انواع تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح الی ۲۴ روزهای دوشنبه و سه. شنبه و جمعه تاریخ های ۲۵ و ۲۶ و ۲۹ تیر ماه ۱۳۵۳ در محور فوق ممنوع است....
محور آستارا - اردبیل و بلعکس
تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح الی ۱۴ روزهای دوشنبه و سه شنبه و جمعه تاریخ های ۲۵ و ۲۶ و ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳ در محور فوق ممنوع است.
محور قشم :
از ساعت ۱۷ الی ۲۰ روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پنج (آریانا) به صورت یکطرفه به سمت خروجی قشم انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار