کمک بیش از ۶۰ میلیارد تومانی مازندرانی‌های نیکوکار در پویش «نذر قربانی»

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: در عید قربان امسال، ۶۴ میلیارد تومان نذورات نقد و غیرنقد توسط مازندرانی‌های نیکوکار در قالب پویش «نذر قربانی» به نیازمندان کمک شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹ 15 July 2024
به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی با تسلیت ایام محرم و آرزوی قبولی عزاداری های سرور و سالار شهیدان گفت: در عید قربان امسال، ۶۴ میلیارد تومان نذورات نقد و غیرنقد توسط مازندرانی‌های نیکوکار در قالب پویش «نذر قربانی» به نیازمندان کمک شد.
 
 
کمک بیش از ۶۰ میلیارد تومانی مازندرانی‌های نیکوکار در پویش «نذر قربانی»  
وی افزود: در قالب این پویش تعداد ۱۸۲۸ راس گوسفند، ۲۴ راس گاو و ۱۴ تُن گوشت گوسفند و ۱۰ تُن گوشت مرغ از سوی مردم نیکوکار استان به کمیته امداد جهت قربانی و توزیع بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و نیازمندان اهدا شد.
 
مدیر کل کمیته امداد استان مازندران با اشاره به برپایی بیش از ۵۰ قربانگاه ابراهیمی و ۳۵۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات در سراسر استان افزود: نذورات مردم نیکوکار با همکاری مراکز نیکوکاری و با حفظ کرامت مددجویان و نیازمندان با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست، خانواده‌های دارای بیماران صعب‌العلاج و ... در همان روز عید و در سریع‌ترین زمان ممکن توزیع شد.
 
معافی با اشاره به اینکه، مردم نیک‌اندیش و خَیِّرین نقش مؤثری در عرصه کمک‌رسانی به محرومین و رفع مشکلات اقشار نیازمند جامعه دارند و ما قدردان این همراهی هستیم بیان کرد: این نقش مؤثر در عید قربان امسال نیز همچون سال گذشته به نحو مطلوبی انجام گردید و شاهد رشد ۶۰ درصدی در پویش «نذر قربانی» سال ١۴٠٣ نسبت به سال گذشته بودیم.
 
وی با بیان اینکه خَیِّرین نیک‌اندیش در اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی با کمک‌هایشان به این نهاد مقدس همواره در عرصه خدمت‌رسانی به ولی نعمتان پیش‌گام هستند خاطرنشان کرد: امسال در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام ۱۰۰۰ آشپزخانه اطعام حسینی در مازندران فعال بوده و خیرین و نیکوکاران می‌توانند نذورات خود را از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵  واریز و در این امرخدا پسندانه سهیم باشند.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار