میزبانی کمیته امداد مازندران در ۱۰ دوره از اردوهای تخصصی در تابستان ۱۴۰۳

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: در تابستان امسال استان مازندران در ۱۰ دوره اردوی تخصصی ویژه دانش‌آموزان مقطع اول تا سوم و دهم و یازدهم  میزبان ۱۰۰۰ دانش آموز از ۱۷ استان در مجتمع فرهنگی تربیتی فریدونکنار می‌باشد.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳ 13 July 2024
به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل آرامجان اظهار داشت: در تابستان امسال استان مازندران در ۱۰ دوره اردوی تخصصی ویژه دانش‌آموزان مقطع اول تا سوم و دهم و یازدهم  میزبان ۱۰۰۰ دانش آموز از ۱۷ استان در مجتمع فرهنگی تربیتی فریدونکنار می‌باشد.
 
میزبانی کمیته امداد مازندران در ۱۰ دوره از اردوهای تخصصی در تابستان ۱۴۰۳
 
وی با اشاره به اینکه چهار دوره اردوی تخصصی با عنوان «دختران آینده ساز» با حضور مادران و دختران مقطع تحصیلی اول، دوم و سوم با همکاری موسسه شتاب دهنده تخته سیاه برگزار شد افزود: در این چهار دوره مازندران میزبان استان‌های همدان، کرمانشاه، تهران، قم، البرز، اصفهان و آذربایجان شرقی بوده است.
 
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران بیان داشت: کار تخصصی موسسه شتاب دهنده تخته سیاه، پیشگیری از ترک تحصیلی و افت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان می‌باشد.
 
آرامجان هدف از برگزاری اردو «دختران آینده‌ساز» را با توجه به اینکه اردو برای دختران و مادران برگزار گردید بیان داشت: تحکیم بینیان خانواده، کشف و شناسایی ظرفیت‌های مددجویی و دانش‌آموزی، نیازسنجی فرهنگی، مشاوره‌ای و روانشناسی، مهارت‌ها و کسب و کارها و استعدادهای کارآفرینی اشتغال مد نظر بوده است.
 
وی برنامه‌های اجرا شده در اردو را به دوبخش آموزشی و تفریحی تقسیم نمود و گفت: برای مادران دوره‌های تخصصی مهارت‌آموزی، کسب درآمد، ارتباط با فرزندان، اخلاق در خانواده و...برای فرزندان بازی ها و سرگرمی‌ها مبتنی بر نوآوری و خلاقیت و تقویت روحیه جمع‌پذیری و فعالیت‌های اجتماعی و برنامه‌های تفریحی زیارتی، بازدید از بازار، ساحل، جنگل و... تدارک دیده شد.
 
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: ۶ دوره اردو در مقطع دهم و یازدهم با همکاری موسسه نمکدان در مرداد ماه برگزار خواهد شد. 
 
آرامجان خاطرنشان کرد: در این دوره اردوها از ظرفیت خَیِّرین و نیکوکاران فرهنگی در استان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، ایاب و ذهاب، خدمات رفاهی، تغذیه، هدایا و سوغات و... استفاده می‌شود.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار