پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

کد خبر: ۱۱۷۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶ 15 July 2024

به گزارش تابناک مازندران ، یوسف نوری استاندار مازندران به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تسلیت منتشر کرد: 

متن کامل ابن پیام بدین شرح است:

                             بسم الله الرحمن الرحیم

     " السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح الّتی حلّت بفنائک ..."

تاسوعا، حُسن مطلع و مقدمه ایثار و عاشورا، میدان بزرگ جانفشانی در محضر و آستان حضرت سیدالشهدا آقااباعبدالله الحسین (علیه السلام) است.

حماسه سرخ عاشورا، مکتب و مسیر درخشان و جاودان پاکروان و راست قامتانی است که سر بر زانوی عشق الهی نهادند و در برابر قدرت جور جائران سر فرو نیاوردند؛ آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت شان، در تاریخ جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان عالم قرار گرفت.

ملت بزرگ ایران اسلامی با درس آموزی از عاشورا و نهضت حضرت امام حسین (ع) و رهرو راستین آن امام همام حضرت روح الله (رضوان الله) انقلاب بزرگ اسلامی را بنا نهاد و برای برقراری عدالت و دادگستری، سیستم و ساختار حکومت جور را ویران کردند و همچنان با پیروی از آموزه های حسینی از آرمان های انقلاب و شهیدان والامقام از حریم و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی و کیان اسلام ناب محمدی (ص) و میهن اسلامی صیانت می کنند.

اینجانب همزمان با «تاسوعا و عاشورای حسینی»؛ شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم ولایتمدار و متدین دیار علویان، مازندران عزیز تسلیت می گویم و امیدوارم همواره رهرو آن امام همام در راستی و دینداری باشیم؛ ان شاءالله تعالی...

یوسف نوری

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار