رشد ۸۶ درصدی صدقات در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ در میاندورود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میاندورود گفت: مردم نوع‌دوست و نیکوکار این شهرستان در ۳ ماهه اول سال جاری بیش از ۴۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸ 13 July 2024

به گزارش تابناک مازندران، روح‌الله نجف‌زاده اظهار داشت: مردم نوع‌دوست و نیکوکار این شهرستان در ۳ ماهه اول سال جاری بیش از ۴۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

 

رشد ۸۶ درصدی صدقات در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ در میاندورود  

وی با اشاره به رشد ۸۶ درصدی صدقات در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ نسبت به سه ماهه اول سال۱۴۰۲ افزود: تقریبا ۴۸درصد از خانوارها در شهرستان میاندورود دارای صندوق صدقات در منازل و محل کار می باشند که از طریق همین صنادیق، مبلغ ۴۰۰ میلیون صدقه جمع آوری گردیده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندورود بیان داشت: صدقات جمع‌آوری شده در سرفصل‌های درمان، جهیزیه، معیشت، مسکن، فرهنگی و تحصیلی، در همین شهرستان برای نیازمندان هزینه می‌شود.

نجف‌زاده تصریح کرد: در شهرستان میاندورود بیش از ۱۱ هزار صندوق اعم از خانگی اماکن و معابر وجود دارد.

وی گفت: مردم متدین و نیکوکار این شهرستان علاوه بر پرداخت صدقه از طریق سنتی با استفاده از روش‌های جدید و نوین مانند تلفن همراه و ussd می‌توانند صدقه خود را پرداخت نمایند.

رئیس کمیته امداد شهرستان میاندورود بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ مشترک میاندرودی از روش‌های نوین در پرداخت صدقات استفاده می‌نمایند و ما را در خدمت رسانی سریع‌تر به نیازمندان کمک می‌کنند.

نجف‌زاده خاطرنشان کرد: در میاندورود بیش از ۳۸۰۰ نفر  تحت حمایت کمیته امداد هستند و از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار