لزوم استفاده از ظرفیت نمایندگان مازندران در تحقق پروژه های بزرگ

لزوم اجرای طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای ساحلی مدیرعامل آبفا مازندران

کد خبر: ۱۱۷۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵ 13 July 2024
لزوم اجرای طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای ساحلی مدیرعامل آبفا مازندران
به گزارش تابناک مازندران ، در دیدار مدیرعامل آبفا مازندران با نماینده مردم در خانه ملت عنوان شد:
لزوم استفاده از ظرفیت نمایندگان مازندران در تحقق پروژه های بزرگ
به منظور بررسی وضعیت آبرسانی در ایام تابستان و لزوم اجرای طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای ساحلی مدیرعامل آبفا مازندران به همراه قائم مقام و معاونان شرکت با دکتر فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد، در این دیدار بر لزوم استفاده از ظرفیت نمایندگان مازندران در تحقق پروژه های بزرگ تاکید شد.
 
 در این نشست دکتر فیاضی نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جمعیت استان به دلیل ورود مسافر و خوش نشین ها در ایام تابستان و تعطیل افزایش می یابد گفت: این امر منجر به افت فشار آب شرب در برخی مناطق می شود.
او بر استفاده از ظرفیت نمایندگان مازندران در تحقق پروژه های بزرگ تاکید کرد.
مدیرعامل آبفا مازندران نیز در سخنانی، به تشریح بخشی از تلاشهای صورت گرفته در خدمات رسانی مطلوب به مشترکین پرداخت و گفت: در این راه به اعتبارات دولتی بسنده نکردیم و از طریق سایر ظرفیتها از جمله قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، خیرین آبرسان، مسئولیت اجتماعی وزارت نفت،بنباد برکت و... طرحهای آبرسانی در سطح شهرها و روستاهای استان در حال اجرا داریم که بخشی از آن نیز به بهره برداری رسید.
بهزاد برارزاده  به لزوم اجرای طرح فاضلاب در شهر نور اشاره کرد و گفت: برای احداث تصفیه خانه فاضلاب نیاز به دو قطعه زمین داریم که برای تملک آن از تسهیلات بانک توسعه اسلامی بهره مند خواهیم شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار