وزیر کشور عراق؛

دولت عراق تمام امکانات خود را برای خدمت به زوار به کار خواهد گرفت

وزیر کشور عراق گفت : ما به عنوان دولت عراق تمام امکانات خود را برای خدمت زوار به کار می بندیم.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰ 11 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالامیر الشمری در نشست مشترک وزاری کشور ایران و عراق در شهر مرزی مهران  بیان داشت : خدماتی که دولت عراق به زوار ارائه می شود فقط شامل ۱۰ درصد خدمات ارائه شده به زوار است چرا که بیشتر این خدمات توسط مردم عراق ارائه زوار می‌شود.

وی افزود : در خصوص ورود زوار به مرزهای عراق، مهر گذرنامه و تسهیل در تردد زوار، کارها را به سرعت پیش خواهیم برد و تنها موضوع بازرسی وسایل همراه زوار است که تلاش می‌شود این امر هم به سرعت انجام شود.

عبدالامیر الشمری  با اشاره به اینکه بخشی از ترمینال مرز زرباطیه هم آسفالت شده است، گفت: در مورد اتوبوس‌های ایرانی هم تقاضا می‌کنیم از پانزدهم صفر وارد کشور عراق شوند.

وی  با تاکید بر اینکه همکاری لازم برای موج بازگشت زوار اربعین از سمت عراق را خواهیم داشت، تصریح کرد: سال گذشته شاهد تصادف جاده‌ای زیادی بودیم که حدود ۱۵۰ نفر در این تصادف کشته شدند و امسال برنامه ریزی لازم برای کاهش تصادفات جاده‌ای انجام شده‌ است، استقرار دوربین کنترل سرعت و ایجاد گشت های جاده ای و نصب علایم ترافیکی در دستور کار قرار گرفته است.

عبدالامیر الشمری تاکید کرد : شماره تماس ۱۳۰ برای زوار ایرانی با اپراتور فارسی زبان در نظر گرفته شده که زوار ایرانی در صورت مواجهه با هر گونه مشکلی، می‌توانند با این شماره تماس بگیرند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار