رئیس مجمع خیرین محرومیت‌زدایی شهرستان‌بابلسر:

ساخت مسکن محرومان و اشتغال ۱۵۰ جوان جویای‌کار مهمترین دغدغه‌های ما می‌باشد 

رئیس مجمع خیرین محرومیت‌زدایی شهرستان‌بابلسر گفت: ساخت مسکن محرومان و اشتغال ۱۵۰ جوان جویای‌کار مهمترین دغدغه‌های این مجمع می‌باشد‌.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰ 11 July 2024
ساخت مسکن محرومان و اشتغال ۱۵۰ جوان جویای‌کار مهمترین دغدغه‌های ما می‌باشد 
به گزارش تابناک مازندران ، محمد طلوعی در حاشیه بازدید از ساخت و بازسازی مسکن محرومین در بهنمیر، ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن ماه محرم، ماه حزن و اندوه و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج شهرستان بابلسر همواره قدردان پشتیبانی، حمایت و همراهی خیرین نیک‌اندیشی است که با این مجمع تامل دارند.
 
وی با بیان اینکه؛ جهت تکمیل ساخت این منزل محرومان، نیازمند ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار می‌باشیم افزود: بازسازی و ساخت واحد دیگری از منزل محرومان در دستور کار این مجمع قرار دارد که بزودی صورت خواهد گرفت.
 
بر اساس گزارش روابط‌عمومی مجمع‌خیرین محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان بابلسر، طلوعی با اذعان به اینکه؛ مشارکت و حمایت خیرین عزیز پیوسته موجب سرعت بخشیدن به فعالیت و اقدامات مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان می‌باشد تصریح‌کرد: مهمترین دغدغه مجمع‌خیرین بعد از ساخت مسکن محرومین، موضوع اشتغال و جذب ۱۵۰ نفر از جوانان جویای کار جهت بکارگیری در شرکت‌ها و مراکز تولیدی شهرستان می‌باشد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار