استاندار ایلام؛

طرح جهاد آبرسانی در ۱۳.۵ درصد روستاهای استان ایلام اجرا شده است

استاندار ایلام گفت : طی سه سال گذشته(دولت سیزدهم) طرح جهاد آبرسانی در ۱۳.۵ درصد روستاهای استان ایلام اجرا و از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰ 10 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : جرای این طرح در نقاط مختلف استان باید اولویت بندی شود و طرح های که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند، هر چه سریعتر تکمیل شده و برای بهره‌مندی مردم روستاهای استان افتتاح شوند.

وی افزود : در ۴۳ سال گذشته حدود ۷۷ درصد روستاهای استان از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شده‌اند و ظرف حدود سه سال گذشته حدود ۱۳.۵ درصد از روستاهای استان آبرسانی شده است.

سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز بیان کرد: طرح جهاد آبرسانی طرح عظیمی در راستای حل مشکلات مردم روستاهای در حوزه تنش آبی بوده که با همکاری دولت سیزدهم در کشور اجرایی شده است.

وی گفت : طرح جهاد آبرسانی در سطح ۵۲روستا در حال حاضر در دست اقدام است که اتمام آبرسانی به این روستاها نیازمند تزریق اعتبار بوده و لازم است مورد توجه مسولان قرار گیرد.

سردار حسینی یادآور شد : انتظار می‌رود که با تزریق اعتبار مناسب این طرح به زودی در استان تکمیل و فاز بعدی آبرسانی به روستاهای استان در قالب اجرای این طرح آغاز شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار  کرد: طرح جهاد آبرسانی با طراحی احداث ۱۸ مجتمع و برای آبرسانی به ۱۲۸ روستای دارای تنش آبی در سطح استان اجرایی شده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار