نشست فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با بانوان خبرنگار بسیج رسانه استان گیلان

نشست فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با بانوان خبرنگار بسیج رسانه استان گیلان

کد خبر: ۱۱۷۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶ 12 June 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از شهرستان آستانه اشرفیه، مهندس خسرو آرنگ ؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با حضور در حسینیه اعظم حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف(ع) با بانوان خبرنگار بسیج رسانه استان گیلان دیدار و گفتگو کرد .

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خردادو شهدای خدمت گفت : خدمت جهادی از ویژگی های بارز شهید آیت الله رئیسی بود و ایشان در طول سه سال عمر پر برکت دولت سیزدهم خدمات بسیاری را ارائه نمود لذا تبیین عملکرد دولت برای مردم در راستای مسیر شهید رئیسی و خنثی شدن توطئه های دشمن را ضروری دانست.

وی افزود: خبرنگاران با اشرافیت به امور مختلف در معرفی ظرفیت ها و نیازمندی های استان گیلان،مسئولین را در مسیر درست راهنمایی می کنند لذا نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف نظام و توسعه شهر و استان بسیار تاثیرگذار است.

مهندس آرنگ ادامه داد : خبر نگاران و اصحاب رسانه زبان گویای مردم و چشم و گوش مسئولین می باشند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین در رفع نیازمندی ها و نواقص شهرستان یاری گر مسئولین در امر خدمت رسانی بیشتر به مردم هستند.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به در پیش بودن انتخابات سال جاری از نقش و اهمیت رسانه ها گفت و ادامه داد: رسانه ها ضمن افزایش سطح آگاهی جامعه و دعوت به حضور مردم در انتخابات، در انتخاب فرد اصلح با آگاهی و تحلیلی های منطقی بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش اساسی دارند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار